اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در #لاهیجان سلمان زارع و احمد رضا یعقوبی به میدان آمدند ! + سوالات خبرنگار و دیلم و پاسخ زارع
اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در #لاهیجان سلمان زارع و احمد رضا یعقوبی به میدان آمدند ! + سوالات خبرنگار و دیلم و پاسخ زارع

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از گیل و دیلم ، اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در #لاهیجان سلمان زارع و احمد رضا یعقوبی به میدان آمدند ! + سوالات خبرنگار و دیلم و پاسخ زارع صبح امروز همزمان با آغاز زمان ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از گیل و دیلم ، اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در #لاهیجان سلمان زارع و احمد رضا یعقوبی به میدان آمدند ! + سوالات خبرنگار و دیلم و پاسخ زارع

صبح امروز همزمان با آغاز زمان ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور ، فرمانداری لاهیجان در اولین روز ثبت نام ها میزبان احمد رضا یعقوبی ( کارمند صدا و سیما )

و سلمان زارع (بازنشسته ی وزارت اطلاعات ) بود .

تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم طی اقدامی با توجه به اهمیت حضور شایستگان و افراد توانمند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و البته آشنایی مردم با کاندیداهای مطرح و صاحب رزومه ، سوالاتی را در خصوص هر کدام از این افراد ، متناسب با کارنامه و سوابق سیاسی – اجتماعی ایشان طرح کرده که پاسخ آن را به اطلاع مردم حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل خواهد رسانید .

خبرنگار : سلام و عرض ادب
خسته نباشید
سوالاتی از محضر حضرتعالی داشتم اگر اجازه بدهید حالا با اینکه ذیق وقت هست من یکی دو سوال را مطرح می کنم .

سوال اول : بنظر شما حضور مسئولان امنیتی به عنوان کاندیدا در انتخابات با چه انگاره های اجتماعی مواجه خواهد شد ؟
( با توجه به اینکه حضرتعالی سال ها در کسوت ریاست محترم اداره اطلاعات شهرستان ، وظیفه حفظ امنیت شهرستان را بر عهده داشتید )

زارع : از آنجایی که در جهت حفظ و ایجاد امنیت در کشورم و در شهرم و در جاهایی که خدمت کردم ، در کردستان و شهر های مختلف و همچنین تلاش کردم که امکاناتی در خور شان مردم عزیز مخصوصا دفاع از قشر ضعیف باشد در حد توان خود در کنار مسئولین بوده ام و تعاملی که داشتم با مسئولین ، افتخار می کنم که در کنار مردم عزیز ، خصوصا قشر ضعیف بوده ام .

سوال دوم : آیا به جز حوزه مسئولیت امنیتی تاکنون کار اجرایی در زمینه قانونگذاری یا مسئولیت اجرایی داشته اید ؟

زارع : بله ما خب همانطوری که مستحضر هستید مسئولیت حفظ و ایجاد امنیت ، شرکت در شورای تامین شهرستان ، انعکاس مشکلات مربوط به مردم و همچنین پیگیری معضلات و مشکلاتی که احیانا در هر نقطه ای رخ می داده پیشگام بوده ایم در کنار سایر اعضاء محترم شورای تامین و در جهت رفع هر مشکلی طرح های مربوطه را ادامه دادیم و باز هم در صورتی که نیاز باشد ادامه خواهیم داد و جهت حل مشکل مردم هیچگونه تعللی در خودم ندیدم ، همیشه پیشگام بوده ام و من بعد هم پیشگام خواهم بود .

و سوال آخر :
با توجه به معضلات و مشکلات شهرستان لاهیجان و وضعیتی که امروز لاهیجان با آن مواجه است و انتقادات بسیاری شدیدی که مردم نسبت به عملکرد نماینده ی فعلی دارند از حضرتعالی تاکنون در کانال ها و گروه های تلگرامی واکنش یا انتقادات شدید یا حتی نسبتا شدیدی از نماینده فعلی شاهد نبوده ایم . آیا انتقادات به گوش مردم خواهد رسید یا نه و سوال دیگر اینکه اقبال رای خود را در زادگاه تان (جلیسه پیرکوه دیلمان ) چگونه می بینید ؟

زارع : بنده افتخارم این است که بزرگ شده ی روستای سحرخیز محله (بخش رودبنه) هستم و پدری و مادری اهل روستای (جلیسه ی دیلمان ) و افتخارم هم این است که هم از گیل هستم و هم از دیلم که در آنجا داریم و این خط طولی هم که بنده اعلام کردم و بیش از ۱۳ سال در شهرستان لاهیجان و سیاهکل خدمت کردم مشکلات مردم دیارم را مطلع هستم و در جهت رفع آن هم پیرامون مسائل خشکسالی ، رفع مشکلات زیر ساخت ها که باز هم در کنار مسئولین بودم و انشاء الله اگر توفیقی حاصل شد قطعا مشکلاتی که الان مردم دیارم با آن گریبانگیر هستند خصوصا زیر ساخت ها و پروژه های نیمه تمام که وجود دارد در جهت رفع آن اقدام خواهم کرد .
و با سه ابزار تعامل ، استفاده از تحصیلکردگان بیگار و معتمدین شهرستان ، استفاده از پیشکسوتانی که زود بازنشسته شده اند و همچنین استفاده از ابزاری که بنده با خدمتی که بیش از ۳۰ سال در وزارت اطلاعات کرده ام قطعا از همکارانم در کشور و در مرکز کمک خواهم گرفت و همچنین حراست وزارتخانه ها که بعضا همکاران ما هم هستند در جهت آوردن امکانات به شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد .

خبرنگار : جناب زارع این پاسخ سوال دوم بود . در خصوص سوال اول و نماینده محترم مجلس جواب ما را ندادید .

زارع : ممنونم . تشکر . موفق باشید

لازم به ذکر است ، پس از مصاحبه ی مهندس زارع با خبرنگار صدا و سیما مستقر در فرمانداری لاهیجان ، ایشان از ابتدا نسبت به مصاحبه با خبرنگاران پایگاه ها و خبرگزاری های متعدد خبری میل و رغبتی نشان نداده اما در نهایت با اصرار جمع حاضر ، رضایت به پاسخگویی دادند .

(گفتنی است ، به جهت رعایت اصل خبررسانی و حفظ حقوق کاندیدا متن پاسخ بدون هرگونه تغییر یا اصلاح انتشار می یابد . )