رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان: به جای محدودیت دسترسی فضای مجازی برای فرزندان، استفاده درست را به آنها بیاموزیم
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان: به جای محدودیت دسترسی فضای مجازی برای فرزندان، استفاده درست را به آنها بیاموزیم

لاهیج دیلم | جواد نجار تمیزکار در جلسه فرهنگ عمومی لاهیجان با اشاره به ضرورت بروزرسانی نظام آموزشی با فناوری های روز دنیا، تصریح کرد: تدریس از طریق دنیای مجازی و آموزش غیرحضوری به عنوان یک اصل باید در نظر گرفته شود. وی افزود: متاسفانه در نظام آموزشی ما، علی رغم همه پیشرفت ها، آموزش آنلاین […]

لاهیج دیلم | جواد نجار تمیزکار در جلسه فرهنگ عمومی لاهیجان با اشاره به ضرورت بروزرسانی نظام آموزشی با فناوری های روز دنیا، تصریح کرد: تدریس از طریق دنیای مجازی و آموزش غیرحضوری به عنوان یک اصل باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: متاسفانه در نظام آموزشی ما، علی رغم همه پیشرفت ها، آموزش آنلاین به عنوان یک روش تدریس مناسب، شناخته شده نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به اینکه استفاده نادرست از فضای مجازی و گوشی های هوشمند می تواند در تربیت فرزندان خطر آفرین باشد، ادامه داد: با فرهنگ سازی و نظارت والدین می توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

تمیزکار با انتقاد از تبدیل شدن تلفن همراه به یک وسیله شخصی توسط والدین، خاطر نشان کرد: وقتی والدین گوشی های تلفن همراه خود را با هم تبادل نمایند، سپس می توانند به تلفن همراه فرزند نیز دسترسی داشته باشند.

وی افزود: با نزدیکی رابطه والدین و فرزندان، می توان استفاده دانش آموزان از فضای مجازی را مورد کنترل قرار داد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه معلمان باید در اولویت آموزش مجازی باشند، گفت: فرزندان نسل جدید بسیار بروز و هوشمند هستند و اطلاعات کافی را در زمینه استفاده از فناوری به سرعت می آموزند، لذا باید معلمان و والدین نیز با آموزش های لازم، خود را به اطلاعات روز دنیا نزدیک کنند.

تمیزکار به تربیت دینی فرزندان و پرهیز از افراط و تفریط تاکید کرد و گفت: همه والدین باید به جای گسترش فضای محدودیت استفاده از فضای مجازی، فرهنگ استفاده درست از آن را تقویت کنند‌