معاون علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: بستری ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در گیلان/ احتمال تکمیل ظرفیت بیمارستان ها
معاون علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: بستری ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در گیلان/ احتمال تکمیل ظرفیت بیمارستان ها

معاون علوم پزشکی گیلان، از بستری ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در استان خبر داد و گفت: در خیز پنجم بیماری کرونا قرار داریم و تعداد بیماران بستری بیش از ظرفیت بیمارستان های ماست. به گزارش لاهیج دیلم ،دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در حال […]

معاون علوم پزشکی گیلان، از بستری ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در استان خبر داد و گفت: در خیز پنجم بیماری کرونا قرار داریم و تعداد بیماران بستری بیش از ظرفیت بیمارستان های ماست.

به گزارش لاهیج دیلم ،دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ بیمار کرونایی را بستری کردیم و ۲۰۰ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار جدید کرونایی را بستری می کنیم، افزود: در خیز پنجم بیماری کرونا قرار داریم و تعداد بیماران بستری بیش از ظرفیت بیمارستان های ماست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست با کادر بهداشت و درمان احساس همیاری و همکاری داشته باشند و عنوان کرد: بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و مسافرت های زیاد به گیلان موجب شده این وضعیت رقم بخورد.

دهنادی مقدم، با بیان اینکه تخت های بیمارستانی گیلان در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: اگر مردم به سهل انگاری های خود ادامه دهند، در ارائه خدمت به بیماران مشکل ایجاد می شود لذا رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت و قاطعیت تنها راه همکاری با کادر بهداشت و درمان جهت کنترل بیماری است.

وی اضافه کرد: تمامی بیمارستان ها مکلف هستند برای حفظ ایمنی و تامین سلامت بیماران و همچنین آمادگی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، از بستری بیماران غیراورژانسی خودداری کنند