پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش لاهیج دیلم ،فرماندار سیاهکل در یادداشتی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت . متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم در عصری که به عصر ارتباطات نام گذاری گردید، از جمله نیاز های انسانی و مدیریتی جهت نیل به اهداف آرمانی […]

به گزارش لاهیج دیلم ،فرماندار سیاهکل در یادداشتی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت .

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در عصری که به عصر ارتباطات نام گذاری گردید، از جمله نیاز های انسانی و مدیریتی جهت نیل به اهداف آرمانی سازمانی مستلزم داشتن روابط عمومی پویا است که این مهم میسر نمی شود مگر با آموزش نیروهای متخصص ومتعهد با روحیه مشارکت پذیری بالا و داشتن پشتکار در این زمینه از جمله نکات مورد توجه است.
امروزه با توجه به رشد وسایل ارتباط جمعی و به تبع آن رشد فزاینده تکنولوژی های مرتبط با آن در عصری که به عصر ارتباطات وانفجار اطلاعات مشهور گشته و مرزهای سیاسی وجغرافیایی را در نوردیده باید به مقوله جهانی شدن اقتصاد ،فرهنگ و سیاست نیز پیوسته توجه نمود.
روابط عمومی بعنوان شاخه ای از زیر شاخه های علوم ارتباطات به ویژه در حوزه ICT نیز باید بیشتر وفراختر توجه نمود تا زیر ساخت ها ی این امر مهم نیز محقق گردد که توجه به امر شبکه های اجتماعی بعنوان بعنوان یک راهبرد کلان در راستای افزایش سواد رسانه ای جهت اقدامات آگاهانه کلان سازمانی از جمله موارد مهم است و باید مورد توجه قرار گیردتا با دستیابی به اهداف کلان روابط عمومی در جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی ها وبه تبع آن افزایش کارایی آن پرداخت و تشکیل، تشکل ها و انجمن های تخصصی روابط عمومی وهماهنگی با سایر موسسات ذیربط ظرفیت های فراوانی را در اختیار مدیران بالا دستی قرار خواهد داد ، حمایت از چنین تشکل های تخصصی در دنیای معاصر که جوامع بشری امروزه مورد تهدیدات نرم انواع رسانه های فراملیتی و فرامنطقه ای در قالب انقلاب ارتباطات قرار گرفته از جمله نکات ضروری می باشد.
در دنیای معاصر، روابط عمومی پیشرفته نیز در دنیای ارتباط مابین انسانها وسازمانهای تشکیل دهنده ساختار قدرت هر نظام سیاسی نیز کاربرد پیدا نموده است. شاید بتوان گفت؛تغییرات روز افزونی که امروزه در حوزه های مختلف زندگی انسانها بوجود آمده،ناشی از کارکرد ارتباطی بین انسان های دوران ما ذکر کرد، کارکردی که دانیل لرنر نظریه نوسازی خود را در بعضی از جوامع از جمله خاورمیانه براساس رشد تکنولوژی های آن دانسته است. دنیای مدرنی که با پیدایش انواع تکنولوژی های پیشرفته در حوزه وسایل ارتباط جمعی حدود و ثغور مکانی و زمانی باز تعریف مجدد شده ، نظام اداری ، اقتصاد ، سیاست و فرهنگ ملت ها ، بدلیل برخورداری از این گونه وسایل مدرن ارتباط ونقش وکارکرد ویژه آنها متحد گشته که مقوله جهانی شدن سیاست،فرهنگ واقتصاد ما انسانها از جمله نمادهای بارز آن می باشد.

بی شک ، در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی ، تلاش برای ایجاد رضایت دو سویه کارکنان و مخاطبین و جهت دهی به برنامه ریزی بر مبنای احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی ، از وظایف مهم روابط عمومی است که می تواند به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترشِ تعامل و تفاهم با جامعه و ارتقاء تعامل بین مردم و مسئولین در ارایه خدمات اقدام کند.
در پایان از تمامی فعالان روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه و خبر شهرستان سیاهکل که توانسته اند در کنار یکدیگر به بعنوان رابط حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولین ، در جهت انعکاس عملکرد دولت تدبیر و امید و در راستای توسعه همه جانبه شهرستان نقش اساسی ایفا نمایند تقدیر و تشکر نموده و با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ، برای تمامی عزیزان شاغل در روابط عمومی‌های شهرستان از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

محمود صوفی
فرماندار شهرستان سیاهکل