سخنگوی علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: افزایش شهرهای آبی گیلان
سخنگوی علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: افزایش شهرهای آبی گیلان

سخنگوی علوم پزشکی گیلان سه شهرستان رودبار، ماسال و رضوانشهر را در وضعیت زرد کرونایی و مابقی شهرستان را در وضعیت آبی اعلام کرد و گفت: ابتلا به بیماری های تنفسی در روزهای سرد سال شیوع بیشتری دارد. به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر فردین مهرابیان در گفت وگویی از بستری شدن ۲۶ بیمار جدید کرونایی […]

سخنگوی علوم پزشکی گیلان سه شهرستان رودبار، ماسال و رضوانشهر را در وضعیت زرد کرونایی و مابقی شهرستان را در وضعیت آبی اعلام کرد و گفت: ابتلا به بیماری های تنفسی در روزهای سرد سال شیوع بیشتری دارد.

به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر فردین مهرابیان در گفت وگویی از بستری شدن ۲۶ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: همچنین طی این مدت ۱۱ بیمار بهبود یافته ترخیص شدند.

وی مجموع بستری های کرونایی گیلان را ۴۷ نفر دانست و افزود: دو بیمار در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به افزایش شهرهای آبی استان، عنوان کرد: شهرستان های آستارا، تالش، فومن، صومعه سرا، شفت، بندرانزلی، خمام، رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، املش، سیاهکل و رودسر آبی هستند.

مهرابیان سه شهرستان رودبار، ماسال و رضوانشهر را در وضعیت زرد کرونایی اعلام کرد و گفت: ابتلا به بیماری های تنفسی در روزهای سرد سال شیوع بیشتری دارد و لذا هم استانی ها برای حفظ سلامت خود و دیگران حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند