معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان: مردم تخلفات کرونایی را می‌توانند اینترنتی گزارش کنند
معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان: مردم تخلفات کرونایی را می‌توانند اینترنتی گزارش کنند

معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان گفت: شهروندان تخلفات مربوط به ویروس کرونا را در صفحه ویژه گزارشات کرونا در سامانه سجام قوه قضاییه می‌توانند ثبت کنند. به گزارش لاهیج دیلم ، جان احمد آقایی، معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در اقدامی نوآورانه و با هدف […]

معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان گفت: شهروندان تخلفات مربوط به ویروس کرونا را در صفحه ویژه گزارشات کرونا در سامانه سجام قوه قضاییه می‌توانند ثبت کنند.

به گزارش لاهیج دیلم ، جان احمد آقایی، معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در اقدامی نوآورانه و با هدف حمایت از اقدامات و مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، «صفحه ویژه گزارشات کرونا» را در سامانه سجام قوه قضاییه به آدرس sajam.scpd.ir فعال کرد.

او افزود: شهروندان و می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت تخلفات اقدام کنند که خوشبختانه این موضوع با استقبال مردمی مواجه و گزارش های بسیاری در این ارتباط دریافت شده است.

معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان گفت: تا کنون بیش از ۱۰۰ گزارش تخلف مرتبط با کرونا در استان توسط مردم در سامانه سجام قوه قضاییه ثبت شده است.

آقایی احتکار، گرانفروشی و هر گونه تخلف در توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم از قبیل ماسک، دستکش، الکل و ژل ضد عفونی ، تهیه یا توزیع اقلام بهداشتی تقلبی و غیر مجاز و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فروشگاه‌های زنجیره ای ، جایگاه‌های عرضه سوخت ، نانوایی‌ها و مراکز عرضه نان را از جمله موارد تخلف عنوان کرد.

او افزود: پس از ثبت گزارش‌های مردمی کارشناسان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گزارش‌ها را ارزیابی می‌کنند تا اقدام لازم در رابطه با آن انجام شود