معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان: بستری شدن ۷۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان / ۳۵۰ بیمار بستری هستند
معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان: بستری شدن ۷۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان / ۳۵۰ بیمار بستری هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی و بستری شدن ۷۰ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در حال حاضر ۳۵۰ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند. به گزارش لاهیج دیلم ، آبتین حیدرزاده با اشاره به روند افزایش شناسایی بیماران کرونایی در استان گیلان طی هفته‌های گذشته، اظهار کرد: عدم توجه […]

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی و بستری شدن ۷۰ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در حال حاضر ۳۵۰ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند.

به گزارش لاهیج دیلم ، آبتین حیدرزاده با اشاره به روند افزایش شناسایی بیماران کرونایی در استان گیلان طی هفته‌های گذشته، اظهار کرد: عدم توجه به دستور العمل های بهداشتی و مسافرت‌های غیر ضرور از دلایل افزایش بیماران است.

 
وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۷۰ بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی و بستر شدند، گفت: در حال حاضر ۳۵۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند.

حیدرزاده در ادامه با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و استفاده از ماسک، افزود: متأسفانه آمار استفاده از ماسک در میان شهروندان گیلانی کاهش یافته که این از دلایل افزایش بیماری کرونا است.
 

وی تأکید کرد: اگر شهروندان به شیوه نامه‌های بهداشتی توجه نکنند، دور از انتظار نخواهد بود که دوباره گیلان به وضعیت قرمز کرونایی همانند پایتخت برسد