دستگیری شکارچیان متخلف در مناطق جنگلی سیاهکل
دستگیری شکارچیان متخلف در مناطق جنگلی سیاهکل

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل از دستگیری شکارچیان حین شکار خبر داد و گفت: ۹ قبضه سلاح شکاری از این متخلفان کشف و ضبط شده است. به گزارش لاهیج دیلم، لطیف جواهردشت، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: مأموران یگان پاسگاه‌های محیط بانی دوستلات و آغوزی در  چند روز اخیر با انجام ماموریت […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل از دستگیری شکارچیان حین شکار خبر داد و گفت: ۹ قبضه سلاح شکاری از این متخلفان کشف و ضبط شده است.

به گزارش لاهیج دیلم، لطیف جواهردشت، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: مأموران یگان پاسگاه‌های محیط بانی دوستلات و آغوزی در  چند روز اخیر با انجام ماموریت مشترک در  حاشیه رودخانه ، مناطق جنگلی و زیستگاه‌های حوزه استحفاظی شکارچیان متخلف حین شکار با ۹ قبضه اسلحه شکاری شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: شکارچیان متخلف که موفق به شکار نشده بودند در نیمه‌های شب برای شکار گراز ، تشی و ابیا وارد عرصه‌های طبیعی و جنگلی این شهرستان شده بودند که با تلاش و هوشیاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و با همکاری موثر مردم و علاقه‌مندان به طبیعت دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل، با بیان اینکه این شکارچیان متخلف با تشکیل پرونده و برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند، گفت: شکار هر نوع حیات وحش ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

لطیف جواهردشتی تصریح کرد: حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه ملی است و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی موضوع را به اداره محیط زیست و یا  پاسگاه های محیط بانی اطلاع دهند