آغاز بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی گیلان
آغاز بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی گیلان

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی، گفت: ۲۸ گروه بازرسی در قالب ۱۰۶ بازرس بر بازار کالاهای اساسی نظارت می کنند. به گزارش لاهیج دیلم ، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز مانور سراسری بازرسی و نظارت بر […]

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی، گفت: ۲۸ گروه بازرسی در قالب ۱۰۶ بازرس بر بازار کالاهای اساسی نظارت می کنند.

به گزارش لاهیج دیلم ، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی اظهار کرد: با دستور وزیر جهاد و برای بهره گیری از روش‌های هوشمند در توزیع، ساماندهی و نظارت، سازمان مرکزی تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان که در زمینه هوشمند سازی بازار محصولات غذایی فعالیت کنند، حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مواد غذایی و کشاورزی، مصرف روزانه مردم محسوب می‌شود و اهمیت این موضوع برای مقام عالی وزارتخانه رصد و نظارت بر بازار به صورت روزانه صورت می‌گیرد، افزود: ۲۸ گروه بازرسی در استان گیلان در قالب ۱۰۶ نفر بازرس تا پایان سال وظیفه نظارت بر واحدهای صنفی محصولات کشاورزی را بر عهده دارند.

صالح محمدی بیان کرد: در این مانور بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف و بسیج کار نظارت مستمر بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی را انجام می‌دهند