اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در گیلان
اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در تیرماه امسال بیش از ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز انجام شده است. به گزارش لاهیج دیلم، حسین اکبر با اعلام اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در تیر ماه امسال، اظهار کرد: این میزان شبکه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد […]

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در تیرماه امسال بیش از ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز انجام شده است.

به گزارش لاهیج دیلم، حسین اکبر با اعلام اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در تیر ماه امسال، اظهار کرد: این میزان شبکه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد داشته که این مهم نشان از توجه شرکت گاز به برخورداری حداکثری مردم شریف استان از نعمت گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با احتساب عملیات شبکه گذاری در تیرماه امسال، مجموع طول شبکه گاز در استان گیلان به بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر رسیده است.

اکبر همچنین از نصب بیش از یک هزار انشعاب گاز در استان خبر داد و گفت: با نصب این تعداد انشعاب در تیرماه مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از ۵۸۶ هزار انشعاب افزایش یافته است. 

وی تصریح کرد: شرکت گاز با نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان توجه خود را به کیفی سازی خدمات در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین گرامی معطوف ساخته است با این وجود این شرکت بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تمام تلاش خود را برای گازرسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی استان انجام می دهد. 

وی یادآور شد: که هم اکنون همه شهرها و ۱۹۸۷ روستا، بالغ بر ۹۴.۶ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند