ادامه افزایش دما همراه با وزش باد در گیلان
ادامه افزایش دما همراه با وزش باد در گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه روند افزایش دما در استان همراه با وزش باد خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ،مازیار غلامی ظهر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است و بر این اساس تا پایان هفته آینده آسمانی غالبا […]

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه روند افزایش دما در استان همراه با وزش باد خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ،مازیار غلامی ظهر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است و بر این اساس تا پایان هفته آینده آسمانی غالبا آفتابی و روند افزایش دما پیش بینی می شود.

وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری ، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (شنبه) نیز همین شرایط را پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به جیرنده با ۳۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به ماسوله و دیلمان با ۱۵ درجه سلسیوس عنوان کرد.

وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۱ درجه پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۵ / ۰  متر، دمای آب ۲۹ درجه سلسیوس و برای شنا مناسب است