ادامه روند کاهشی بیماران کرونایی در گیلان/ شرایط شکننده است
ادامه روند کاهشی بیماران کرونایی در گیلان/ شرایط شکننده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان گفت: شرایط شکننده است و شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید رعایت شود. به گزارش لاهیج دیلم ،فردین مهرابیان در گفتگویی با تشریح آخرین وضعیت آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون ۱۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان گفت: شرایط شکننده است و شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید رعایت شود.

به گزارش لاهیج دیلم ،فردین مهرابیان در گفتگویی با تشریح آخرین وضعیت آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون ۱۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه روند کاهش بیماران بستری در مراکز درمانی همانند روزهای گذشته ادامه دارد، تأکید کرد: کاهش آمارها نباید سبب عادی انگاری در میان شهروندان شود زیرا شرایط همچنان شکننده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در بستری‌های روزانه همانند گذشته بالا است، گفت: در شبانه روز گذشته ۵۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند.

وی به وخامت حال ۵۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌ها اشاره و اضافه کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و تجمعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی راهکارهای جلوگیری از انتقال و ابتلاء به ویروس کرونا است.

مهرابیان همچنین با تأکید بر لزوم توجه جدی به موضوع واکسیناسیون، گفت: ۴۶۵ پایگاه تجمیعی و موردی در سطح استان گیلان آماده ارائه خدمت به شهروندان گیلانی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: ۲۲۵ پایگاه امروز در شهرستان رشت فعال بوده که از این تعداد مراکز سه پایگاه سیار است.