استاندار گیلان: بهره برداری از پروژه های بهداشتی درمانی گیلان بر اساس اولویت
استاندار گیلان: بهره برداری از پروژه های بهداشتی درمانی گیلان بر اساس اولویت

استاندار گیلان گفت: پروژه های عمرانی نیمه تمام نیازمند اعتبارات هستند و براساس اولویت بندی به بهره برداری خواهند رسید. به گزارش لاهیج دیلم، ارسلان زارع در نشست بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان گیلان که با حضور وزیر بهداشت در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه توسعه هر جامعه ای […]

استاندار گیلان گفت: پروژه های عمرانی نیمه تمام نیازمند اعتبارات هستند و براساس اولویت بندی به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش لاهیج دیلم، ارسلان زارع در نشست بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان گیلان که با حضور وزیر بهداشت در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه توسعه هر جامعه ای در گرو منابع انسانی آن جامعه است، گفت: برای تحقق این امر نیازمند انسان هایی سالم هستیم.

وی با بیان اینکه مقوله سلامت برای هر جامعه ای مورد اهمیت است، ادامه داد: دولت تدبیر و امید از ابتدای شکل گیری این موضوع را در صدر امور خود قرار داد.

استاندار شاخص امید به زندگی را از مولفه های مهم هر جامعه ای دانست و اظهار کرد: امر مهم سلامت تنها وظیفه وزارت بهداشت و درمان نیست بلکه بصورت عمومی نیازمند همکاری همه دستگاه ها و مردم است.

زارع، حفظ عزت و کرامت انسانی همه شهروندان را رویکرد وزارت بهداشت و درمان و دولت خواند و گفت: پروژه های عمرانی نیمه تمام نیازمند اعتبارات هستند و براساس اولویت بندی به بهره برداری خواهند رسید.

وی به پروژه های بهداشتی درمانی گیلان اشاره و افزود: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت نیازمند اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل خانه های بهداشت و دسترسی عادلانه مردم به امکانات بهداشتی و درمانی از انتظارات ماست و باید از ظرفیت خیرین در این حوزه بهره گرفت