اشتغال زایی ۳۵۰ نفر در پروژه‌های جهاد کشاورزی در هفته دولت
اشتغال زایی ۳۵۰ نفر در پروژه‌های جهاد کشاورزی در هفته دولت

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: ۳۷ طرح تولیدی_خدماتی جهاد کشاورزی در هفته دولت برای ۳۵۰ نفر اشتغال زایی خواهد داشت. به گزارش لاهیج دیلم ، علی درجانی رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ازاشتغال زایی ۳۵۰ نفری پروژه‌های جهاد کشاورزی در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت از ۷۳ پروژه و طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی بهره […]

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: ۳۷ طرح تولیدی_خدماتی جهاد کشاورزی در هفته دولت برای ۳۵۰ نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

به گزارش لاهیج دیلم ، علی درجانی رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ازاشتغال زایی ۳۵۰ نفری پروژه‌های جهاد کشاورزی در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت از ۷۳ پروژه و طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی بهره برداری خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۹۶ میلیارد تومان اجرایی می‌شود تصریح کرد: بیشتر طرح‌ها در حوزه شیلات، ابریشم، آب و خاک و صنایع تبدیلی و طرح‌های گلخانه‌ای است.

درجانی با بیان اینکه دو هزار و ۵۶۷ خانوار در ۵۷ روستای استان از طرح‌های عمرانی بخش کشاورزی بهره مند می‌شوند افزود: اعتبار هزینه شده، از محل ملی و استانی بیش از ۱۰ میلیارد تومان تامین شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان  یکی از اهداف جهاد کشاورزی را تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و تصریح کرد: ۵۹ طرح در ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان پیشنهاد شد که ۱۱ طرح آن مربوط به بخش کشاورزی است