اشجری اعلام کرد: سخنران مراسم ۱۳ آبان در رشت مشخص شد | امسال ۱۳ آبان راهپیمایی نخواهیم داشت
اشجری اعلام کرد: سخنران مراسم ۱۳ آبان در رشت مشخص شد | امسال ۱۳ آبان راهپیمایی نخواهیم داشت

اشجری اعلام کرد: اجتماع با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پنج شنبه۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از صداوسیما، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در دومین نشست هماهنگی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: بر اساس مصوبه ستاد […]

اشجری اعلام کرد: اجتماع با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پنج شنبه۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از صداوسیما، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در دومین نشست هماهنگی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، اجتماع بزرگداشت ۱۳ آبان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 اشجری با بیان اینکه این اجتماع راس ساعت ۱۰ صبح در همه مناطق استان برگزار می‌شود افزود: این مراسم در رشت در پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب برگزار می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال ۱۳ آبان راهپیمایی نخواهیم داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: سخنران این مراسم در رشت دکتر حمید رضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 اشجری همچنین با بیان اینکه برخی از مدارس در استان به صورت غیر حضوری است افزود: مقرر شد زنگ استکبار ستیزی در روز چهارشنبه ۱۲ آبان در مدارسی که حضوری هستند راس ساعت ۸ و سی دقیقه و همزمان با سراسر کشور نواخته شود و دراین زمینه از ظرفیت شبکه‌های مجازی به ویژه شبکه شاد بهره خواهیم گرفت