اعلام رضایت امام جمعه شهرستان سیاهکل از عملکرد ستاد بحران شهرستان در برف اخیر
اعلام رضایت امام جمعه شهرستان سیاهکل از عملکرد ستاد بحران شهرستان در برف اخیر

لاهیج دیلم | امام جمعه شهرستان سیاهکل حجت الاسلام والمسلمین کریمی در پیامی از زحمات ستاد بحران شهرستان سیاهکل قدردانی نمود. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم تجلی عینی مدیریت بحران را در عملکرد مسئولانه اعضای محترم ستاد بحران شهرستان سیاهکل شاهد بودیم که در طول بارش برف سنگین هفته اخیر با […]

لاهیج دیلم | امام جمعه شهرستان سیاهکل حجت الاسلام والمسلمین کریمی در پیامی از زحمات ستاد بحران شهرستان سیاهکل قدردانی نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تجلی عینی مدیریت بحران را در عملکرد مسئولانه اعضای محترم ستاد بحران شهرستان سیاهکل شاهد بودیم که در طول بارش برف سنگین هفته اخیر با اشراف کامل و بازدیدهای میدانی از نقاط حادثه خیز، شکوه ایثار و همدلی را به نمایش گذاشتند و شرایط مساعد برای امدادرسانی شایسته و بایسته را فراهم نمودند.

ارائه خدمات لازم و پیشگیری و آگاهی بخشی به مردم، از جمله عواملی بود که از بروز بسیاری از حوداث احتمالی جلوگیری نمود و کام مردم منطقه را به حلاوت این رحمت بیکران الهی شیرین نمود. ضمن اینکه تلاش خالصانه و بی ادعای نیروهای مردمی نیز در جای خود تحسین برانگیز و قابل تقدیر است.

اینجانب به سهم خودم از بذل اهتمام ایثارگرانه و خستگی ناپذیر فرماندار محترم، اعضای گرانقدر ستاد بحران مخصوصه دکتر نیک بین شهردار محترم سیاهکل، مهندس دهدار ریاست آبفای شهرستان و سرهنگ مهرزاد فرمانده سپاه ناحیه و تمامی نیروهای خدوم و ارزشمند، و سایر نهادها و گروه های مردمی شهرستان که در بازگشایی جاده های اصلی و فرعی و حتی کوچه ها و نیز امنیت بخشیدن به شهروندان، تاثیرگذار بودند، کمال امتنان و قدردانی را داشته باشم.

پاداش الهی ره توشه زندگی تان باد.

روابط عمومی نهاد امامت جمعه سیاهکل