الماسخاله بار دیگر سکان فوتبال گیلان را در دست گرفت
الماسخاله بار دیگر سکان فوتبال گیلان را در دست گرفت

در انتخابات مجمع هیات فوتبال گیلان قربانعلی الماسخاله با اکثریت آرا توانست بار دیگر ،ریاست هیات فوتبال گیلان را برای چهار سال دیگر عهده دار شود. به گزارش لاهیج دیلم، صبح پنجشنبه با حضور نائب رییس فدراسیون فوتبال ایران و روسا و اعضای هیات های فوتبال شهرستان های گیلان انتخاب رییس هیات فوتبال استان به رای […]

در انتخابات مجمع هیات فوتبال گیلان قربانعلی الماسخاله با اکثریت آرا توانست بار دیگر ،ریاست هیات فوتبال گیلان را برای چهار سال دیگر عهده دار شود.

به گزارش لاهیج دیلم، صبح پنجشنبه با حضور نائب رییس فدراسیون فوتبال ایران و روسا و اعضای هیات های فوتبال شهرستان های گیلان انتخاب رییس هیات فوتبال استان به رای گیری گذاشته شد.

در این انتخابات قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال وقت گیلان ، اسماعیل شاد، افشین ناظمی و سید امیر فر حسینی به عنوان کاندیداهای سکانداری فوتبال گیلان با یکدیگر به رقابت پرداختند که قبل از برگزاری رای گیری، سید امیر فر حسینی انصراف خود را اعلام کرد و در نهایت برای انتخاب رییس جدید هیات فوتبال گیلان از بین سه کاندیدای دیگر رای گیری شد.

در انتخابات امروز ۳۲ نفر رای خود را اعلام کردند که در این بین قربانعلی الماسخاله موفق شد ۲۲ رای را از آن خود کند و ۶ رای به اسماعیل شاد و سه رای از آن افشین ناظمی شد و یک رای نیز سفید بود.

به این ترتیب قربانعلی الماسخاله توانست با اکثریت آراء به عنوان ریاست هیات فوتبال گیلان را عهده دار شود.

الماسخاله با این انتخاب سومین دوره متوالی است که سکاندار هیات فوتبال گیلان است.

برگزاری این انتخابات و اعلام الماسخاله بعنوان رییس هیات فوتبال گیلان در حالی است که وزارت ورزش و جوانان برگزاری این انتخابات را غیرقانونی اعلام کرده است