برای ورزشکاران المپیکی گیلان دکترای روانشناس استخدام کرده ایم
برای ورزشکاران المپیکی گیلان دکترای روانشناس استخدام کرده ایم

جهت بهبود روند آماده سازی روانی ورزشکاران گیلانی که سهیمه المپیک دریافت خواهند کرد ، دکترای روانشناس استخدام کرده ایم . به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی با اشاره به اهمیت فوق العاده سهمیه المپیک برای گیلان پس از۶۰ سا ل و ضرورت توجه ویژه […]

جهت بهبود روند آماده سازی روانی ورزشکاران گیلانی که سهیمه المپیک دریافت خواهند کرد ، دکترای روانشناس استخدام کرده ایم .

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی با اشاره به اهمیت فوق العاده سهمیه المپیک برای گیلان پس از۶۰ سا ل و ضرورت توجه ویژه به ورزشکاران اعزامی گفت : بمنظور کسب بهترین نتایج و تکرار قهرمانی های محمود نامجو یک دکتر برجسته روانشناس را برای ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کنند ، استخدام کرده ایم .

وی افزود : با توجه به کارکرد بسیار خوب برخی ورزشکاران گیلانی و کسب امتیازات لازم در رقابتهای بین المللی ، احتمال کسب سهمیه دور از انتظار نخواهد بود .

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان توجه به ابعاد شخصیتی ورزشکاران نخبه را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد : برای موفقیت ورزشکاران اعزامی بصورت ویژه هرگونه خدماتی که لازم باشد تدارک خواهیم دید.

بخشی دورنمای ورزش استان را خوب ارزیابی کرد و گفت : با کسب سهیمه المپیک شور و هیجانی وصف ناپذیر در بین اقشار مختلف جامعه و بخصوص نسل نوپای آن ایجاد شده و این امر به انگیزش آنان برای پرداختن به ورزش کمک خواهد کرد.

شواهد کارشناسان حکایت دارد که استان گیلان می تواند در رشته های قایقرانی ، شمشیربازی ، تکواندو و … به کسب سهیمه امیدوار باشد.