تأکید شرکت برق گیلان برای مصرف بهینه برق در تابستان
تأکید شرکت برق گیلان برای مصرف بهینه برق در تابستان

رئیس اداره کنترل شبکه برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به احتمال افزایش دما در روزهای آتی و نیز افزایش مصرف برق گفت: از مشترکین برق استان انتظار می‌رود تا با استفاده بهینه از انرژی برق، امکان بهره‌مندی همگان از نعمت برق را فراهم کنند. به گزارش لاهیج دیلم ، محمد رضا حسن زاده صبح امروز در جمع […]

رئیس اداره کنترل شبکه برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به احتمال افزایش دما در روزهای آتی و نیز افزایش مصرف برق گفت: از مشترکین برق استان انتظار می‌رود تا با استفاده بهینه از انرژی برق، امکان بهره‌مندی همگان از نعمت برق را فراهم کنند.

به گزارش لاهیج دیلم ، محمد رضا حسن زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصرف در پیک روز بیش از هزار و ۵۹۸ مگاوات و در پیک شب هزار و ۶۴۷ مگاوات بود، اظهار کرد: این در حالی بود که در این روز هفت مشترک مستقیم شرکت شامل؛ شرکت سیمان خزر، مجتمع فولاد گیلان، صنایع سیمان گیلان سبز، مجتمع فولاد خزر ، شرکت روکش آریا پویا (پارکو)، مجتمع ذوب آهن درفک شمال و فیبر وینا حدود ۹۰ مگاوات در کاهش مصرف برق همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه همکاری صنایع در راستای طرح ذخیره عملیاتی، کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار و مدیریت مصرف انجام شده، افزود: همکاری ۹۰ مگاواتی صنایع گیلان در حالی صورت گرفته است که بر اساس تفاهم‌نامه شرکت برق منطقه‌ای گیلان با صنایع قرار بود همکاری و کاهش بار مصرفی تا میزان ۵۵ مگاوات صورت بگیرد.

رئیس اداره کنترل شبکه برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به احتمال افزایش دما در روزهای آتی و نیز افزایش مصرف برق گفت: از مشترکین محترم خانگی، تجاری، کشاورزی و سایر بخش‌ها و همچنین ادارات استان انتظار می‌رود تا با استفاده بهینه از انرژی برق، امکان بهره‌مندی همگان از نعمت برق را فراهم کنند تا شاهد هیچ گونه خاموشی برای مشترکین نباشیم