تایید میزبانی ملوان در دیدار با استقلال تهران
تایید میزبانی ملوان در دیدار با استقلال تهران

با تایید نماینده فدراسیون فوتبال تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران میزبان استقلال تهران خواهد بود. به گزارش لاهیج دیلم ، نماینده فدراسیون فوتبال عصر امروز از روند آماده سازی ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی بازدید کرد و در پایان اعلام کرد تیم فوتبال ملوان در همین ورزشگاه میزبان […]

با تایید نماینده فدراسیون فوتبال تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران میزبان استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش لاهیج دیلم ، نماینده فدراسیون فوتبال عصر امروز از روند آماده سازی ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی بازدید کرد و در پایان اعلام کرد تیم فوتبال ملوان در همین ورزشگاه میزبان استقلال تهران خواهد بود.

داوود رفعتی افزود: پس از این بازدید گزارش‌های لازم به منظور برگزاری بازی در این ورزشگاه به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال شد.

وی در خصوص حضور تماشاگران در این مسابقه نیز تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این مورد تصمیم گیرنده نهایی هستند.

سازمان لیگ فوتبال ایران ۴۵ روز پیش ۲۶ ایراد از ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی گرفت که در صورت برطرف نشدن اجازه بازی در این ورزشگاه را نمی‌داد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳٠ دقیقه پنجشنبه ۲۷ مرداد در ورزشگاه مرحوم قایقران بندر انزلی به مصاف استقلال تهران می‌رود