تحقق رونق تولید و هویت بخشی فرهنگ بومی در مدرسه سبز سما لاهیجان
تحقق رونق تولید و هویت بخشی فرهنگ بومی در مدرسه سبز سما لاهیجان

فاطمه خشنود با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه و بازارچه ای از دست سازه ها و محصولات بومی دانش آموزان با هدف آشنایی با مفهوم رونق تولید ملی و هویت بخشی فرهنگ بومی در مدرسه سبز سما لاهیجان برگزار شد. به گزارش لاهیج دیلم ،مدیر مدرسه سبز سما لاهیجان افزود:  این نمایشگاه به منظور فرهنگ سازی […]

فاطمه خشنود با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه و بازارچه ای از دست سازه ها و محصولات بومی دانش آموزان با هدف آشنایی با مفهوم رونق تولید ملی و هویت بخشی فرهنگ بومی در مدرسه سبز سما لاهیجان برگزار شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،مدیر مدرسه سبز سما لاهیجان افزود:  این نمایشگاه به منظور فرهنگ سازی برای اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید همزمان با روز فرهنگ بومی برگزار شد. 

وی گفت: این نمایشگاه با هدف نشاط‌سازی و سرزنده کردن فضای مدرسه در حوزه تعلیم و تربیت در حالی برگزار شد که فرهنگ سازی استفاده از تولید داخلی و حمایت از آن و همچنین جریان یادگیری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
خشنود با بیان اینکه دست سازه ها باعث رشد خودشکوفایی و تفکر خلاق، افزایش اعتماد به نفس، و ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان می شود ادامه داد: با فراهم کردن زمینه مشارکت دانش آموزان در فرایند نهادینه کردن فرهنگ بومی با ایجاد بازارچه باعث آشنایی دانش آموزان به عنوان نسل جدید با فرهنگ گذشته و تبیین آن در مدرسه گردید.

مدیر مدرسه سبز سما لاهیجان با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی امر رونق تولید پرورش مهارتهای علمی است، خاطر نشان کرد: دست سازه ها می توانند در جهت نیل به این هدف بسیار ارزشمند و مفید بوده و سبب یادگیری لذت بخش و بانشاط در بین دانش اموزان گردد.

خشنود در پایان گفت: دانش آموزان سود حاصل از فروش دست سازه های این نمایشگاه و بازارچه را برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کردند