تصویب ۱۴۸ مصوبه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها
تصویب ۱۴۸ مصوبه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از تصویب ۱۴۸ مصوبه در راستای اجرای بخشنامه سفر هفتگی به ۱۶ شهرستان استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین این مصوبات پیگیری مشکلات در زمینه احداث و نگهداری راه های روستایی است. به گزارش لاهیج دیلم ،محمدرضا نازک کار در گفت وگویی ، با اشاره به […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از تصویب ۱۴۸ مصوبه در راستای اجرای بخشنامه سفر هفتگی به ۱۶ شهرستان استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین این مصوبات پیگیری مشکلات در زمینه احداث و نگهداری راه های روستایی است.

به گزارش لاهیج دیلم ،محمدرضا نازک کار در گفت وگویی ، با اشاره به اجرای بخشنامه سفر هفتگی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به شهرستان ها، اظهار کرد: در این راستا با هماهنگی فرمانداران از نزدیک در جریان مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای و روند پیشرفت پروژه های مهم در دست اجرا در شهرستان ها قرار گرفتیم.

وی حضور در شهرستان ها و دیدار چهره به چهره با فرمانداران و بخشداران و دهیاران را یکی از اهداف بخشنامه مذکور دانست و افزود: چنین اقداماتی باعث ایجاد نشاط و دلگرمی مضاعف در بین مردم می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اجرای بیش از یکصد مورد دیدار چهره به چهره با مردم و تصویب ۱۴۸ مصوبه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای را عمده ترین نتایج سفرهای هفتگی به ۱۶ شهرستان دانست و گفت: یکی از مهمترین این مصوبات پیگیری مشکلات در زمینه احداث و نگهداری راه های روستایی بوده که در صورت تخصیص اعتبارات لازم از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان ها اجرای این تعهدات از سوی این اداره کل محقق می گردد.

نازک کار با بیان اینکه نوسازی ماشین آلات راهداری با توجه به فرسودگی و بالا بودن عمر ناوگان ماشین آلات طی این سفرها مصوب گردید، عنوان کرد: امیدواریم به ازای تخصیص اعتبار خرید هر دستگاه ماشین آلات در سطح شهرستان ها، معادل بودجه تخصیصی را در سطح اعتبارات ملی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور دریافت کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم تبیین مشکلات شهرستان ها در حوزه راهداری و زیرساخت، عنوان کرد: تخصیص اعتبارات لازم در سطح کمیته برنامه ریزی شهرستان ها می تواند موجبات عملیاتی شدن عمده درخواست های مردمی در زمینه نگهداری از راه های روستایی و نیز نوسازی تجهیزات راهداری شود.