تمامی جاده‌های کوهستانی گیلان باز و تردد در آن برقرار است
تمامی جاده‌های کوهستانی گیلان باز و تردد در آن برقرار است

بر اساس گزارش صبح جمعه مرکز مدیریت راه استان گیلان، در حال حاضر به غیر از محور پونل به خلخال که به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد، تمامی جاده های استان باز و تردد در آن برقرار است. به گزارش لاهیج دیلم ، بارش باران و برف که از روز گذشته ( پنجشنبه ) در گیلان […]

بر اساس گزارش صبح جمعه مرکز مدیریت راه استان گیلان، در حال حاضر به غیر از محور پونل به خلخال که به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد، تمامی جاده های استان باز و تردد در آن برقرار است.

به گزارش لاهیج دیلم ، بارش باران و برف که از روز گذشته ( پنجشنبه ) در گیلان آغاز شد، تقریبا تمامی مناطق کوهستانی استان را سفید پوش کرد.

طبق گزارش سامانه کنترل مرکز مدیریت راه استان گیلان هم اکنون بارش برف در بسیاری از جاده های کوهستانی استان متوقف شده و در برخی مناطق نیز بارش خفیف مشاهده می شود.

طبق اعلام قبلی پلیس راه و راهداری استان به همراه داشتن تجهیزات زمستانه و ایمنی همچون زنجیرچرخ برای تردد از محورهای کوهستانی استان ضروری است.

براساس آخرین آمار ارائه شده از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان؛ ارتفاع برف شب گذشته در مسیر اسالم به خلخال به ۲۵ سانتیمتر و پونل به خلخال ۲۰ سانتیمتر رسید.

همچنین ارتفاع برف در مسیر گردنه حیران پنج سانتیمتر و مسیر سیاهکل- دیلمان و رودسر – لات محله نیز سفیدپوش ثبت شده است.

هواشناسی گیلان نیز پیش بینی کرد که از امروز جمعه تا پایان هفته آسمان استان غالباً آفتابی و روند افزایش دما را در استان شاهد باشیم