تولید فیلم کوتاه چشمگیر در انجمن سینمای جوان لاهیجان
تولید فیلم کوتاه چشمگیر در انجمن سینمای جوان لاهیجان

فیلم کوتاه تجربی چشمگیر توسط سلیم انصافی در انجمن سینمای جوان لاهیجان تولید و آماده نمایش شد. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا، این فیلم کوتاه تجربی توسط سلیم انصافی از هنرمندان جوان و فعال لاهیجانی پس از فیلم کوتاه این روزها ساخته شده و درباره پسربچه ای است که در رویای بازی با پدرش […]

فیلم کوتاه تجربی چشمگیر توسط سلیم انصافی در انجمن سینمای جوان لاهیجان تولید و آماده نمایش شد.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا، این فیلم کوتاه تجربی توسط سلیم انصافی از هنرمندان جوان و فعال لاهیجانی پس از فیلم کوتاه این روزها ساخته شده و درباره پسربچه ای است که در رویای بازی با پدرش بسر می برد.

نویسنده فیلمنامه و کارگردان این فیلم سلیم انصافی، تصویربردار جلال علیزاده جلالی، تدوینگر سلیم انصافی و میلاد حسین نژاد، دستیار کارگردان فرهاد حقیقت شناس هستند و بصیر انصافی و امیرحسین انصافی نیز به عنوان بازیگر در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

این فیلم توسط رضوانه تقی پور تهیه و توسط انجمن سینمای جوان دفتر لاهیجان اجرا شده است.

در شهرستان لاهیجان ۹ آموزشگاه موسیقی، یک آموزشگاه فرهنگی هنری، یک آموزشگاه سینمایی، یک آموزشگاه خوشنویسی، ۱۴ آموزشگاه هنرهای تجسمی، هشت انجمن ادبی و یک شورای موسیقی فعالیت دارند.

لاهیجان یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است و انجمن سینما جوان آن با بیش از ۳۰ سال سابقه آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق گیلان را برعهده دارد