ثبت بیش از ۶ هزار مورد مزاحمت تلفنی در اورژانس گیلان
ثبت بیش از ۶ هزار مورد مزاحمت تلفنی در اورژانس گیلان

رئیس اورژانس گیلان گفت: از مجموع ۲۷۰ هزار تماس تلفنی به این مرکز از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۶ هزار مورد مزاحمت بوده است. به گزارش لاهیج دیلم ، پیمان اسدی گفت: مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گیلان از ابتدای امسال تاکنون، به ۲۷۰ هزار تماس تلفنی برقرار شده پاسخ داده است که ۶ هزار […]

رئیس اورژانس گیلان گفت: از مجموع ۲۷۰ هزار تماس تلفنی به این مرکز از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۶ هزار مورد مزاحمت بوده است.

به گزارش لاهیج دیلم ، پیمان اسدی گفت: مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گیلان از ابتدای امسال تاکنون، به ۲۷۰ هزار تماس تلفنی برقرار شده پاسخ داده است که ۶ هزار و ۵۲۳ مورد از این تعداد متأسفانه مزاحمت‌های تلفنی بود که در حال پیگیری است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ هزار و ۸۲۴ مأموریت اورژانسی در استان گیلان انجام شده است، افزود: ۲۲ نفر در این مدت توسط نیرو‌های اورژانس احیای قلبی – ریوی شدند و به زندگی بازگشتند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث فوریت‌های پزشکی استان گیلان تصریح کرد: خوشبختانه تعداد مأموریت‌های مربوط به کووید ۱۹، کاهش چشمگیری داشته است.

آقای اسدی با اشاره به تجمیع مرکز ارتباطات در مرکز استان گفت: مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی گیلان با کمک سیستم اتوماسیون عملیاتی می‌تواند نزدیک‌ترین آمبولانس را به محل حادثه اعزام کند.

او افزود: بالگرد اورژانس هوایی گیلان نیز با ۵ خدمه پروازی در فرودگاه سردار جنگل رشت برای امدادرسانی در موارد خاص مستقر است.

رئیس اورژانس گیلان همچنین از اعزام ۱۱ تیم اورژانس استان به مرز خسروی خبر داد و گفت: این تیم‌های امدادی به همراه ۸ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس از ۱۲ شهریور ماه در مرز خسروی مستقر شده اند.

آقای اسدی تصریح کرد: اورژانس گیلان تاکنون به بیش از ۲ هزار و ۶۵۷ تن از زوار اربعین حسینی خدمات امدادرسانی ارائه کرده است.