ثبت نام بیش از ۲۱ هزار گیلانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)
ثبت نام بیش از ۲۱ هزار گیلانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)

مدیر سازمان حج و زیارت استان گیلان از ثبت نام ۲۱ هزار گیلانی در سامانه سماح و ادامه ثبت نام تا ۲۵ مهر ماه خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم، حسن فعال امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم گیلان در پیاده روی اربعین حضور فعالی دارند، اظهار کرد: پیاده روی اربعین نمادی از وحدت […]

مدیر سازمان حج و زیارت استان گیلان از ثبت نام ۲۱ هزار گیلانی در سامانه سماح و ادامه ثبت نام تا ۲۵ مهر ماه خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم، حسن فعال امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم گیلان در پیاده روی اربعین حضور فعالی دارند، اظهار کرد: پیاده روی اربعین نمادی از وحدت مسلمانان و شیعیان است که مردم گیلان با حضور خود در این راهپیمایی عشق و ارادت خود را به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همواره نشان دادند.

وی با اشاره میزان ثبت نام کنندگان گیلانی برای پیاده روی اربعین گفت: تا کنون ۲۱ هزار نفر در سامانه سماح برای راهپیمایی اربعین ثبت نام و کارهای اعزام آن ها انجام شده است.

مدیر سازمان حج و‌ زیارت استان گیلان با اعلام تاریخ پایان ثبت نام زوار اربعین بیان کرد: ثبت نام برای اعزام زوار اربعین از اول شهریور آغاز و تا بیست و پنج مهر ماه ادامه داشته و علاقمندان به شرکت در این راهپیمایی عظیم می‌توانند با ورود به سامانه سماح کار اعزام خود را انجام دهند.

فعال با درخواست از زائران اربعین برای مراجعه به موقع به سامانه سما افزود: از کسانی که قصد سفر به کربلا در ایام اربعین را دارند درخواست دارم تا تاریخ مورد نظر به سامانه سماح مراجعه و با پرداخت مبلغ ۲۵ هزار تومان کار ثبت نام خود را انجام و سفر خود را به روزهای نزدیک اربعین نکشانند