دریغ از مدیریت بیدریغ !؟ بازنشر موضع گیری بسیج دانشجویی علیه تهرانچی در کانال تلگرامی دانشگاه آزاد لاهیجان ؛
دریغ از مدیریت بیدریغ !؟ بازنشر موضع گیری بسیج دانشجویی علیه تهرانچی در کانال تلگرامی دانشگاه آزاد لاهیجان ؛

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، پس از انتصاب علاء الدین بروجردی رییس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جمهوری اسلامی ، برخی از فعالین بسیج دانشجویی این دانشگاه نسبت به این انتصاب واکنش نشان داده و انتقادات تند  تیزی متوجه تهرانچی رییس دانشگاه آزاد نمودند . اما نکته ی جالب توجه […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، پس از انتصاب علاء الدین بروجردی رییس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جمهوری اسلامی ، برخی از فعالین بسیج دانشجویی این دانشگاه نسبت به این انتصاب واکنش نشان داده و انتقادات تند  تیزی متوجه تهرانچی رییس دانشگاه آزاد نمودند .

اما نکته ی جالب توجه تر ، اقدام به بازنشر خبر انتقاد یکی از فعالین بسیج دانشجویی از رییس دانشگاه آزاد کل کشور توسط کانال تلگرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان می باشد .

متاسفانه حواشی مدیریتی سیروس بیدریغ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان که با حمایت نیکفر نماینده سابق لاهیجان و سیاهکل از دی ماه سال ۱۳۹۶  از سوی فرهاد رهبر بعنوان ریاست این واحد بزرگ دانشگاهی منصوب گردید ، بارها و بارها مورد انتقادات فعالان رسانه ای قرار گرفت اما از سوی مسئولین دانشگاه آزاد نادیده انگاشته شد. حالیه اما سوالی که وی باید پاسخگوی آن باشد این است که چگونه کانال تلگرامی وابسته به این  واحد دانشگاهی اقدام به بازنشر موضع گیری علیه رییس دانشگاه آزاد کل کشور می نماید !؟

آیا اقدامات روابط عمومی این دانشگاه توسط بیدریغ هدایت می شود یا او  از فعالیت های رسانه ای دانشگاه تحت مدیریت خود بی اطلاع است!؟ و اینکه این کانال تلگرامی  و یا حتی خود دانشگاه آزاد لاهیجان توسط چه کسی و یا کسانی اداره می شود !؟

در هر دو صورت پاسخ سیروس بیدریغ نمی تواند نمره ی مثبت مسئولیت پذیری وی در تعهدی که نسبت به جایگاه مدیریتی اش و حتی  مجموعه ی دانشگاه آزاد اسلامی دارد اثبات نموده و مسئولین استانی و کشوری را  اقناع نماید .

باید منتظر ماند و دید آیا رسول فرخی نماینده ی لاهیجان و سیاهکل  با توجه به ارتباطات ملی خود به حواشی ایجاد شده پیرامون این دانشگاه پایان خواهد داد یا خیر !؟