در واکنش به خبر لاهیج دیلم ؛ ادعای عجیب کانال تلگرامی منتسب به دانشگاه آزاد واحد لاهیجان : این کانال توسط برخی از دانشجویان ارزشی و انقلابی اداره می شود ! | از سیروس بیدریغ عذرخواهی کنید !
در واکنش به خبر لاهیج دیلم ؛ ادعای عجیب کانال تلگرامی منتسب به دانشگاه آزاد واحد لاهیجان : این کانال توسط برخی از دانشجویان ارزشی و انقلابی اداره می شود ! | از سیروس بیدریغ عذرخواهی کنید !

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، پس از انتشار مطلبی در این رسانه خبری-تحلیلی با عنوان ” بازنشر موضع گیری بسیج دانشجویی علیه تهرانچی در کانال تلگرامی دانشگاه آزاد لاهیجان ” ، کانال تلگرامی منتسب به دانشگاه آزاد واحد لاهیجان بیانیه صادر کرد ! . بیانیه روابط عمومی کانال اخبار دانشگاه آزاد اسلامی واحد […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، پس از انتشار مطلبی در این رسانه خبری-تحلیلی با عنوان ” بازنشر موضع گیری بسیج دانشجویی علیه تهرانچی در کانال تلگرامی دانشگاه آزاد لاهیجان ” ، کانال تلگرامی منتسب به دانشگاه آزاد واحد لاهیجان بیانیه صادر کرد ! .

بیانیه روابط عمومی کانال اخبار دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

بسم الله الرحمن الرحیم

پیرو برخی شیطنت‌ها، غرض‌ورزی‌های شخصی و خارج از عرف و بدون تحقیق یکی از رسانه‌‌های خبری در پی انتشار متن مصاحبه‌ی یکی از فعالین دانشجویی در اعتراض به انتصاب علاءالدین بروجردی به عنوان معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در این کانال، روابط عمومیِ کانال دانشجویی “اخبار دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان” ، موارد زیر را متذکر می‌گردد:

۱. این کانال به صورت خودجوش، توسط برخی از دانشجویان انقلابی و ارزشی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان مدیریت شده و هیچ وابستگی به مسئولین واحد ندارد. لذا از رسانه‌ داخلی استان گیلان که نسبت‌های غیرمنصفانه و ناروای خود را به رییس این واحد دانشگاهی نسبت داده‌است، دعوت به عذرخواهی میکنیم.

۲. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ، مطالبه‌گری، نقد منصفانه و امر به معروف و نهی از منکر را که از واجبات دین مبین اسلام و از ملزومات انقلاب اسلامی است، حق مسلم خود دانسته و به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای بدون ترس، مواضع انقلابی خود را اعلام و ابراز می دارند.
حتی چنانچه نسبت به بالاترین رده‌های دانشگاه و واحد انتقادی داشته باشند، از طریق تشکل هایی همانند بسیج دانشجویی و سایر ابزارها، به گوش مسئولین رسانده و خود را واسط امین میان دانشجویان، جامعه و مسئولین می دانند.

۳. مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در دوره جدید به کرار نشان داده اند که به نقد منصفانه نیروهای ارزشی و انقلابی بها داده و بررسی لازم را می نمایند و مطالبه گری را حق دانشجو دانسته و شیطنت رسانه‌ای سایت خبری مورد نظر تاثیری در اراده و نقد پذیریشان نداشته و ندارد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

روابط عمومی کانال دانشجویی اخبار دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان