دعوت از دو گیلانی به اردوی تیم ملی قایقرانی جوانان
دعوت از دو گیلانی به اردوی تیم ملی قایقرانی جوانان

یک مربی و یک ورزشکار از گیلان به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال کشور دعوت شدند. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی آب های آرام آقایان ایران در رده سنی جوانان […]

یک مربی و یک ورزشکار از گیلان به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال کشور دعوت شدند.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی آب های آرام آقایان ایران در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال از امروز با حضور چهار قایقران در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون قایقرانی، ایلیا نادرنژاد از استان گیلان به همراه سه قایقران دیگر از استان های بوشهر و مازندران در چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: نادرنژاد قایقران شایسته و ملی پوش جوانان استان گیلان در رشته کایاک در اردوی آماده سازی تیم ملی آب های آرام حضور یافته و تمرینات خود را در این رشته زیر نظر مربیان ادامه خواهد داد همچنین انوش عباسی یکی از مربیان شایسته قایقرانی گیلان به عنوان مربی تیم ملی کایاک انتخاب شده تا ورزشکاران دعوت شده رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال این رشته زیر نظر این مربی گیلانی تمرینات آماده سازی خود را انجام دهند.

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی جوانان و زیر ۲۳ سال آب های آرام تا پنجم مرداد ماه سال جاری در دریاچه آزادی تهران ادامه خواهد یافت.

تیم ملی قایقرانی آب های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان ایران خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی که از دهم تا ۱۴ مرداد ماه امسال در کشور رومانی برگزار می شود، آماده می‌کند