دوستان زنده دل در راه شهرداری❗ مشاور تهرانی شهردار لاهیجان منصوب شد +تصویر حکم | واکنش شورای شهر لاهیجان چه خواهد بود⁉️
دوستان زنده دل در راه شهرداری❗ مشاور تهرانی شهردار لاهیجان منصوب شد +تصویر حکم | واکنش شورای شهر لاهیجان چه خواهد بود⁉️

به گزارش لاهیج دیلم ، با گذشت ۵ ماه از آغاز به کار شهردار جدید لاهیجان ، اقدامات زنده دل ، هنوز نیامده موجی از انتقادات عمومی شهروندان را در پی داشته که نشان از عدم شناخت درست وی و مجموعه ی مشاورانش از فضای این شهرستان دارد . اگرچه احساس می شد با هدایات […]

به گزارش لاهیج دیلم ، با گذشت ۵ ماه از آغاز به کار شهردار جدید لاهیجان ، اقدامات زنده دل ، هنوز نیامده موجی از انتقادات عمومی شهروندان را در پی داشته که نشان از عدم شناخت درست وی و مجموعه ی مشاورانش از فضای این شهرستان دارد .

اگرچه احساس می شد با هدایات و مشاوره ی صحیح شورای شهر ، شهردار غیر بومی لاهیجان خیلی زود با لاهیجان و لاهیجانی ها آشنایی پیدا کند اما با توجه به روند در پیش گرفته شده و انتصاباتی که شاید این تنها نمونه ی آشکاری از چندین مورد انتصاب پنهانی دیگر باشد ، می توان علل اصلی درجا زدن مدیریت شهری لاهیجان را در همین بازه ی زمانی نه چندان کوتاه ، در یافت !

انتصاب فردی به نام مهدی سلیمی فر ، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و رییس هیئت مدیره شرکتی به نام ( آکو ) به عنوان مشاور شهردار لاهیجان ، سوالات متعدد بسیاری در اذهان عمومی بوجود می آورد که رسانه ی گیل و دیلم با توجه به در نظر گرفتن مسائل حقوقی و قانونی ،صرفا به بیان برخی از پرسیدنی های قابل پرسش! بسنده خواهد نمود .


۱- شناخت مشاور فنی و عمرانی شهردار لاهیجان از شهر لاهیجان تا چه اندازه است ؟

۲- علت عدم انتخاب مشاوران بومی ( حداقل گیلانی ) توسط شهردار محترم چیست؟ صحنه گردانان این رویه چه کسانی هستند ؟

۳- آیا در شهری چون لاهیجان جوانان متخصص ، صاحب نظر و ایده ای وجود نداشته که شهردار محترم باید از تهران و اردبیل مشورت بگیرند ؟

۴- نحوه ی نظارت شورای محترم شهر بر اقدامات شهردار چگونه است ؟ در صورت عدم شناخت صحیح و درک مجموعه ی مدیریت شهری از ظرفیت های لاهیجان ، تعریف ها و تمجید ها از زنده دل چه زمانی خاتمه پیدا خواهد نمود ؟

۵- مشاور فنی و عمرانی شهردار لاهیجان که از تهران منصوب گردیده ، دیگر مشاوران ایشان در زمینه های محیط زیستی ، حقوقی ، زیباسازی و رسانه ای و ….از کدام استان های کشور برگزیده شده اند؟

نکته ی جالب و قابل تامل دیگر اینجاست که مشاور جدید شهردار لاهیجان در امور فنی و عمرانی ، پیش از این مشاور فنی و عمرانی (رضا زنده دل ) در شهرداری رودسر نیز بوده است که وضعیت قبل و بعد از مدیریت زنده دل در رودسر و تغییراتی که در این شهر رخ داده ! ، خود گویای ناگفته هاست !

انتظار می رود شورای محترم شهر لاهیجان که علی رغم انتظار عمومی ، از بدو آغاز به کار خود اصلی ترین شعار انتخاباتی شان که انتخاب شهردار بومی بوده را نادیده انگاشتند ، نظارت های بیشتری را بر عملکرد شهردار منتخب خود اعمال نمایند . بنظر نمی رسد با این روند در پیش گرفته شده بتوان در برابر افکار عمومی پاسخ توجیه کننده ای دست و پا نمود !