دیدار صمیمی جمعی از نوجوانان با فرماندار سیاهکل
دیدار صمیمی جمعی از نوجوانان با فرماندار سیاهکل

لاهیج دیلم | به مناسبت ایام گرامیداشت هفته دولت و در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و آشنایی آحاد جامعه با وظایف و اختیارات فرماندار یک شهرستان ، در اقدامی نمادین از سوی فرماندار شهرستان سیاهکل در دیدار با جمعی از نوجوانان ، الناز زینعلی دانش آموز نخبه سیاهکلی سکان مدیریت این جلسه را برعهده گرفت. در […]

لاهیج دیلم | به مناسبت ایام گرامیداشت هفته دولت و در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و آشنایی آحاد جامعه با وظایف و اختیارات فرماندار یک شهرستان ، در اقدامی نمادین از سوی فرماندار شهرستان سیاهکل در دیدار با جمعی از نوجوانان ، الناز زینعلی دانش آموز نخبه سیاهکلی سکان مدیریت این جلسه را برعهده گرفت.

در این دیدار صمیمی که با حضور جمعی از نخبگان نوجوان شهرستان برگزار شد ، محمود صوفی با طرح این سوال « اگر فرماندار بودید برای پیشرفت و توسعه شهرستان ، تکریم ارباب رجوع ، رفع مشکلات مردم چه اقداماتی انجام می دادید» از حاضرین خواست نظر خود را در این مورد اعلام کنند.

در این دیدار صمیمی اعضای حاضر در جلسه سوالاتی در خصوص اقدامات و خدمات ادارات شهرستان طرح نمودند که بخشدار مرکزی ، شهردار سیاهکل و روسای ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و هلال احمر به سوالات این نوجوانان پاسخ گفتند.