رئیس پلیس راه گیلان: تیم‌های گشت پلیس راه گیلان به غرب کشور اعزام شدند
رئیس پلیس راه گیلان: تیم‌های گشت پلیس راه گیلان به غرب کشور اعزام شدند

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعزام تیم‌های گشت پلیس راه گیلان به غرب کشور خبر داد و گفت: پلیس گیلان همه ساله برای تردد آسان و ایمن زائران با استان‌های مرزی کشور همکاری می‌کند. به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ جاور صفاری در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: سه تیم […]

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعزام تیم‌های گشت پلیس راه گیلان به غرب کشور خبر داد و گفت: پلیس گیلان همه ساله برای تردد آسان و ایمن زائران با استان‌های مرزی کشور همکاری می‌کند.

به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ جاور صفاری در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: سه تیم گشت پلیس راه گیلان شامل ۶ نفر از کارکنان برای پوشش ترافیکی، سهولت تردد زائران اربعین حسینی و برقراری نظم و امنیت به استان ایلام اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های گشت پلیس راه استان گیلان به درخواست فراجا به غرب کشور اعزام شدند، افزود: پلیس گیلان همه ساله برای تردد آسان و ایمن زائران با استان‌های مرزی کشور همکاری می‌کند.

رئیس پلیس ‌راه استان گیلان از زائران خواست از عجله و شتاب خودداری کنند چراکه همه امکانات برای عبور و تردد آنها فراهم است و نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش سیستم‌های خدمت رسان هستیم