رییس شورای شهر لاهیجان : مردم لاهیجان از سرعت‌کاه های غیر اصولی گله‌مند هستند
رییس شورای شهر لاهیجان : مردم لاهیجان از سرعت‌کاه های غیر اصولی گله‌مند هستند

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: برای کاهش سرعت ماشین ها، در نقاط حادثه خیر شهری باید از طرح های مدرن و روز دنیا به جای سرعت‌کاه استفاده کرد. به گزارش لاهیج دیلم ،جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای ترافیک که به ریاست فرماندار برگزار شد، با اشاره به جلسات مستمر کارگروه ترافیکی مدیریت شهری لاهیجان با […]

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: برای کاهش سرعت ماشین ها، در نقاط حادثه خیر شهری باید از طرح های مدرن و روز دنیا به جای سرعت‌کاه استفاده کرد.

به گزارش لاهیج دیلم ،جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای ترافیک که به ریاست فرماندار برگزار شد، با اشاره به جلسات مستمر کارگروه ترافیکی مدیریت شهری لاهیجان با کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، گفت: سهولت در رفت و آمد، روان سازی ترافیک و کاهش خطرات از اهداف تشکیل این کارگروه می باشد و خروجی کارشناسی شده این جلسات به شورای ترافیک شهرستان ارسال می گردد.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل نقاط پرتردد و حادثه خیز شهر لاهیجان با احداث سرعت گیر حل نمی شود، گفت: شهروندان از نصب سرعت‌کاه های غیر اصولی در خیابان ها گله‌مند هستند.

رئیس شورای شهر لاهیجان با تاکید بر ارائه طرح های علمی و کارشناسی برای مرتفع نمودن مسائل و مشکلات ترافیکی و کاهش تصادفات، گفت: برای کاهش سرعت ماشین ها، در نقاط حادثه خیر شهری باید از طرح های مدرن و روز دنیا به جای سرعت‌کاه استفاده کرد.

تمیزکار خاطر نشان کرد: استاندارد سازی خیابان ها، تسهیل ترافیک و ایمن‌سازی معابر عمومی در راستای ارتقا ایمنی و امنیت و حفظ جان عابران پیاده و رانندگان از اهداف ما در شورای ترافیک است