زمين‌گيري سارق محتویات و قطعات خودرو در لاهیجان
زمين‌گيري سارق محتویات و قطعات خودرو در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت مي‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد اظهار […]

فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت مي‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد اظهار داشت: عدم رعايت نکات ايمني مهمترين عامل سوءاستفاده سارقان است.

وي در ادامه به وقوع سرقت‌‎هاي متعدد محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان لاهیجان و پيگيري موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: ماموران انتظامی طی گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را حین سرقت ضبط یک دستگاه خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان لاهیجان از اعتراف سارق به ۵ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در چند روز اخیر خبر داد و افزود: سارق ۳۷ ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شد.

اين مقام انتظامي در پايان خاطر نشان كرد: مردم با رعايت نكات پيشگيرانه و توجه به هشدارهاي پليس مي‌توانند از وقوع بسياري از جرايم به‌ ويژه سرقت جلوگيري كنند