سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ثبات در آمارهای کرونایی گیلان/ ۴۴ بیمار بستری هستند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ثبات در آمارهای کرونایی گیلان/ ۴۴ بیمار بستری هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند ثابت آمارهای کرونایی در این استان، گفت: هم اکنون ۴۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند. به گزارش لاهیج دیلم ، فردین مهرابیان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه روند کاهش آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند ثابت آمارهای کرونایی در این استان، گفت: هم اکنون ۴۴ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند.

به گزارش لاهیج دیلم ، فردین مهرابیان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه روند کاهش آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در آمار بستری‌های روزانه و مجموع بیماران شاهد یک ثابت هستیم.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً همکاری و مشارکت مردم در تداوم این روند و پایان کرونا در گیلان تأثیرگذار است، افزود: رعایت دستور العمل های بهداشتی باید ادامه داشته باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۱۳ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان، گفت: این تعداد در ماه‌های اخیر پایین‌ترین تعداد بستری روزانه بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند، اضافه کرد: حال هفت بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

مهرابیان با اشاره به هفت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته بیماری به این بخش منتقل نشده است