سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ۴۶ درصد گیلانی ها دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ۴۶ درصد گیلانی ها دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۴۶ درصد گیلانی های واجد شرایط دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: روند بستری ها همچنان صعودی است. به گزارش لاهیج دیلم ، فردین مهرابیان ظهر پنج شنبه در گفتگو با رسانه‌های به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان پرداخت و اظهار […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۴۶ درصد گیلانی های واجد شرایط دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: روند بستری ها همچنان صعودی است.

به گزارش لاهیج دیلم ، فردین مهرابیان ظهر پنج شنبه در گفتگو با رسانه‌های به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان پرداخت و اظهار کرد: روند بستری‌های رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۲۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، گفت: در شبانه روز گذشته ۶۵ بیمار جدید در مراکز درمانی گیلان پذیرش شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وخامت حال ۳۵ بیمار کرونایی، افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تسریع در روند واکسیناسیون به ویژه دُز سوم از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از ابتلاء و انتقال به ویروس کرونا است.

وی به میزان واکسیناسیون شهروندان گیلان اشاره و با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون نفر از جمعیت بالای ۱۲ سال این استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: این تعداد ۴۶ درصد افراد واجد شرایط واکسیناسیون هستند.

مهرابیان با اشاره به فعالیت ۴۶۰ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در استان گیلان، اضافه کرد: امروز واکسن‌های سینوفارم، برکت، آسترازنکا، اسپایکوژن، پاستوکووک، پاستوکووک پلاس، رازی کووپلاس و فخرا به مردم استان تزریق می‌شود