سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری لاهیجان؛ مردم، بهترین ارزیاب عملکرد مسئولان هستند
سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری لاهیجان؛ مردم، بهترین ارزیاب عملکرد مسئولان هستند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: ما مسئولان هیچ وظیفه ای جز نوکری و خدمت به این‌ ملت بزرگ نداریم و آنان، بهترین ارزیاب عملکرد مسئولان هستند. به گزارش گیل و دیلم، حسین مصطفی پور در جلسه شورای اداری لاهیجان که با موضوع تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان […]

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: ما مسئولان هیچ وظیفه ای جز نوکری و خدمت به این‌ ملت بزرگ نداریم و آنان، بهترین ارزیاب عملکرد مسئولان هستند.

به گزارش گیل و دیلم، حسین مصطفی پور در جلسه شورای اداری لاهیجان که با موضوع تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان که شامگاه امروز (چهارشنبه) در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت حماسه‌هشتم و نهم دی ماه اظهار کرد: ملت ایران در نشان دادن اصالت و عزم و راهی که انتخاب کردند به درستی عمل و در فتنه ای که ایجاد شد، برای حمایت از مقتدای خود حضور پیدا کردند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه اتحاد و همراهی با امام امت موجب شد حق بر باطل پیروز شود، تصریح کرد: انقلاب های مختلف در منطقه را مشاهده کردیم که به دلیل نداشتن امام و رهبر ، به بیراهه رفتند اما انقلاب اسلامی علیرغم تحریم های مختلف دشمن همچنان مستحکم ایستاده و هر روز بر اقتدار و امنیت آن افزوده می شود.

مصطفی پور با بیان اینکه مردم در ۹ دی ثابت کردند پشت رهبر خود ایستاده و رویش هایی چون مدافعان حرم را دیده ایم، اظهارداشت: باید قدر این ملت را دانست چراکه علیرغم سختی در معیشت و نامهربانی ها، راه خود را گم نکرده و آنان شایسته خدمت هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما مسئولان هیچ وظیفه ای جز نوکری و خدمت به این‌ ملت بزرگ نداریم، خاطرنشان کرد: در این دولت بهترین ارزیاب، مردم هستند و عدم رضایت آنان به معنای انجام ندادن درست وظایف است.

وی با بیان اینکه هر کجا کار به جوانان این مرز و بوم سپرده شد با پیروزی همراه بوده است، تصریح کرد: باید به توانایی ها و ظرفیت های داخلی در حوزه معیشت و اقتصاد مردم به عنوان کلید و راه حل توجه شود.

مصطفی پور ادامه داد: مسئولان و مدیران در این دولت باید در میدان عمل باشند و فاصله خود را برای حل مشکلات با مردم کم کنند.

وی کسب رضایتمندی مردم را بالاترین هدف دانست و افزود: ظرفیت های شهر لاهیجان ذی‌قیمت است و باید ظرفیت ها احصا شود.

در پایان این مراسم با قدردانی از یونس محمودی فرماندار سابق، فرهاد براتی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان معرفی شد.