شنیده ها؛ اخراج ماهانه ۲۰ نگهبان از شعب بانک ملی گیلان/ چه کسی پاسخگوی تبعات اجتماعی این تصمیمات خواهد بود؟
شنیده ها؛ اخراج ماهانه ۲۰ نگهبان از شعب بانک ملی گیلان/ چه کسی پاسخگوی تبعات اجتماعی این تصمیمات خواهد بود؟

شنیده ها حاکی از آن است بانک ملی در دوره جدید مدیریتی در استان گیلان، قصد اخراج ماهانه ۲۰ نگهبان از شعب بانک در سراسر استان را دارد. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از حرف تازه ،شنیده ها حاکی از آن است بانک ملی در دوره جدید مدیریتی در استان گیلان، قصد اخراج ماهانه ۲۰ نگهبان […]

شنیده ها حاکی از آن است بانک ملی در دوره جدید مدیریتی در استان گیلان، قصد اخراج ماهانه ۲۰ نگهبان از شعب بانک در سراسر استان را دارد.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از حرف تازه ،شنیده ها حاکی از آن است بانک ملی در دوره جدید مدیریتی در استان گیلان، قصد اخراج ماهانه ۲۰ نگهبان از شعب بانک در سراسر استان را دارد.

در شرایطی که در سال های اخیر با مصوبه شورای تأمین و مراجع صلاحیتدار، بانک ملی استان گیلان اقدام به جذب تعداد حدود ۱۰۰ نفر نیروی جوان بسیجی و متعهد جهت نگهبانی از شعب استان به جهت بالا‌ بردن سطح امنیت کارکنان و مشتریان نمود و این نیروها بصورت روز مزد و با کمترین حقوق، در حدود دو میلیون تومان، با تمام وجود خود انجام وظیفه می نمودند حالا مشخص نیست به چه علت چنین تصمیماتی اتخاذ می شود؟

متاسفانه با تغییر مدیریت استان به یک باره این موضوع تبدیل به بحران اجتماعی شده و ظاهرا مقرر شده ماهیانه تعداد ۲۰ نفر از این نیروها اخراج شوند. آیا برای بانک ملی که داعیه دار اشتغال زایی و کمک به رونق تولید می‌باشد این اقدام جای تعارض و سوال ندارد که اگر این تعداد افراد به بیکاران جامعه افزوده شده چه تبعات امنیتی و اجتماعی در پی خواهد داشت؟

چه کسی پاسخگوی تبعات اجتماعی این تصمیمات خواهد بود؟این در حالیست که پیش از این حقوق پایین نگهبانان بانک ها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود و انتظار می رفت در سال جاری این قشر وضعیت مناسب تری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

هنوز این شنیده ها به طور رسمی تایید نشده است اما حرف تازه آمادگی دارد پاسخ های احتمالی از سوی مجموعه بانک ملی را منتشر نماید