طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام گیلان در حال تکمیل است
طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام گیلان در حال تکمیل است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت کاری این اداره کل است و مراحل اجرایی آنها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و با جدیت پیگیری می شود. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا مریم بخشی روز دوشنبه در نشست با فرماندار آستارا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: چهار […]

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت کاری این اداره کل است و مراحل اجرایی آنها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا مریم بخشی روز دوشنبه در نشست با فرماندار آستارا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: چهار طرح ورزشی توسط شرکت ساخت و توسعه در استان گیلان در حال اجراست و گسترش سرانه فضای ورزشی، جزو برنامه های اداره کل ورزش و جوانان است.

وی اظهار کرد: چمن مصنوعی زمین فوتبال ورزشگاه وحدت آستارا با اختصاص ۱۷ میلیارد ریال اعتبار نصب شد و شش میلیارد ریال اعتبار نیز برای ایجاد فنس و بهسازی حاشیه آن اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: برای تکمیل استخر شنا در مجموعه ورزشی وحدت آستارا ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که امیدواریم این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

بخشی ادامه داد: ایجاد مجتمع ورزش های ساحلی در آستارا با توجه به موقعیت گردشگری آن، جزو برنامه هاست و در این راستا باید از توان بخش خصوصی با هدف ماندگاری گردشگران و درآمدزایی پایدار استفاده کرد.  

فرماندار آستارا هم گفت: این شهرستان در نقطه مرزی، به عنوان پیشانی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و توسعه آن نیازمند توجه مدیران استانی است.

حسن رستم زاد اضافه کرد: تیم های فوتبال شهرداری و مقاومت آستارا امسال در لیگ های کشوری بازی خواهند کرد و تکمیل کمبودهای زمین فوتبال و راه اندازی رختکن و نیمکت با همکاری شهرداری ضروری است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در قالب ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است