طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره؛ مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران منصوب شد
طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره؛ مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران منصوب شد

حبیب اسداله نژاد با حکم رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران به عنوان مدیرعامل این اتحادیه در کشور منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ،غلامحسین جافر رئیس هیئت مدیره در حکمی حبیب اسداله نژاد را به عنوان مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران منصوب کرد. در حکم رئیس هیئت مدیره خطاب به دکتر […]

حبیب اسداله نژاد با حکم رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران به عنوان مدیرعامل این اتحادیه در کشور منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ،غلامحسین جافر رئیس هیئت مدیره در حکمی حبیب اسداله نژاد را به عنوان مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران منصوب کرد.

در حکم رئیس هیئت مدیره خطاب به دکتر اسداله نژاد آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده، تخصص و شایستگی های جنابعالی در صنعت طیور گوشتی کشور و بر اساس مصوبه هیئت مدیره محترم اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی کشاورزی پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران به موجب این حکم از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ به عنوان مدیرعامل این اتحادیه منصوب می شوید.

 امید است به اتکال به خدای متعال و تعامل با هیئت مدیره و کارکنان صدیق این اتحادیه در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

گفتنی است، اسداله نژاد پیش از این نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی بوده و اصالتی گیلان دارد و اهل شهرستان لاهیجان است