عضو شورای شهر لاهیجان : براساس قانون استفاده از نیروهای شرکتی در ستاد شهرداری ممنوع می باشد، ولی کماکان شاهد این موضوع هستیم | در صورت ادامه روند، از طریق مراجع مربوطه پیگیری خواهیم نمود
عضو شورای شهر لاهیجان : براساس قانون استفاده از نیروهای شرکتی در ستاد شهرداری ممنوع می باشد، ولی کماکان شاهد این موضوع هستیم | در صورت ادامه روند، از طریق مراجع مربوطه پیگیری خواهیم نمود

لاهیج دیلم | فرداد جنابی در جلسه شورای شهر لاهیجان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین (ع) و آرزوی قبولی طاعات همه عزاداران حسینی از اقدامات خوب شهرداری لاهیجان ، در سیاهپوش کردن معابر و اجرای برنامه های فرهنگی در این ایام قدردانی نمودند . وی با قدردانی از زحمات مهندس میرغضنفری ، انتخاب دکتر […]

لاهیج دیلم | فرداد جنابی در جلسه شورای شهر لاهیجان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین (ع) و آرزوی قبولی طاعات همه عزاداران حسینی از اقدامات خوب شهرداری لاهیجان ، در سیاهپوش کردن معابر و اجرای برنامه های فرهنگی در این ایام قدردانی نمودند .

وی با قدردانی از زحمات مهندس میرغضنفری ، انتخاب دکتر یونس محمودی به عنوان فرماندار شهرستان لاهیجان را تبریک گفتند و برای هر دو این عزیزان آرزوی موفقیت داشتند .

فرداد جنابی با اشاره به اجرای پروژه ضلع جنوبی خیابان امام خمینی (ره) از سرپرست شهرداری خواستار انجام مقدمات جابجایی دکه واقع در مسیر شدند .

وی در ادامه افزودند: برخی از پرسنل شهرداری در ابتدای ورود به شهرداری و یا در حین خدمت با احکام و پست هایی همچون راننده پایه یکم ، آتش نشان ، خدمات و … مشغول خدمت بکار بودند که متعاقباً پس از جابجایی و تغییر محل خدمت مزایای پست های قبل همچنان در فیش حقوقی آنان وجود دارد در حالیکه برخی افراد که جایگزین آنان شده اند از این مزایا محرومند و جا دارد بازنگری لازم در این خصوص صورت گیرد وی در همین راستا خواستار بررسی و تطبیق احکام با شغل افراد شدند .

مهندس فرداد جنابی با اشاره به منع قانونی بکارگیری نیروهای شرکتی در پست های ستادی شهرداری ، اظهار داشتند: براساس قانون استفاده از نیروهای شرکتی در ستاد شهرداری ممنوع می باشد ولی متأسفانه کماکان شاهد این موضوع هستیم .

وی از سرپرست شهرداری لاهیجان خواستند با توجه به صراحت قانون در این زمینه از بکارگیری نیروهای شرکتی در ساختمان اداری شهرداری خودداری فرمایند.

وی ضمن تاکید بر این موضوع خواستار اقدام مقتضی در این خصوص شدند و افزودند: با توجه به وظیفه نظارتی شورا ، چنانچه روند ادامه یابد مراتب را از طریق مراجع مربوطه پیگیری خواهند نمود