فرماندار سیاهکل خبر داد: یکصد و دوازده میلیارد و چهارصد و هفتاد و هشت میلیون ریال اعتبار شهرستان سیاهکل در سال ۹۸
فرماندار سیاهکل خبر داد: یکصد و دوازده میلیارد و چهارصد و هفتاد و هشت میلیون ریال اعتبار شهرستان سیاهکل در سال ۹۸

به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار در نظر گرفته شده شهرستان در سال ۹۸ را یکصد و دوازده میلیارد و چهارصد و هفتاد و هشت میلیون ریال عنوان کرد. محمود صوفی در این جلسه با تشریح اقدامات و خدمات صورت گرفته در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهرستان […]

به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار در نظر گرفته شده شهرستان در سال ۹۸ را یکصد و دوازده میلیارد و چهارصد و هفتاد و هشت میلیون ریال عنوان کرد.

محمود صوفی در این جلسه با تشریح اقدامات و خدمات صورت گرفته در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهرستان در طول مدیریت دولت تدبیر و امید اظهار داشتند : شهرستان سیاهکل به دلیل کمبود جمعیت اما نسبت به مساحت از نظر اعتباری در فصول مختلف آخرین شهرستان است و می طلبد با توجه به وسعت و علیرغم داشتن روستاهای محروم در دو بخش مرکزی و بخش دیلمان و پیرکوه از سایر فصول و کمک های ملی این محرومیت برخی از روستاها از بین رفته و شاهد رشد متوازنی باشیم که انتظار مردم شریف شهرستان نیز می باشد.

وی در ادامه با تشکر از همکاری و کمک های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در جهت افزایش اعتبارات شهرستان خاطر نشان ساخت : با پیگیری های صورت گرفته در سه ماهه پایانی سال گذشته و سه ماهه نخست سال جاری اعتبارات شهرستان در پایان سال مالی گذشته قابل تامل بود و این افزایش باعث رشد شاخص های زیر ساختی شهرستان شده است.

فرماندار سیاهکل افزود : با پیگیری های صورت گرفته اقدامات خوبی در بحث عملیات زیرساختی و آسفالت در بخش دیلمان و پیرکوه انجام شده است ولی معتقدم که حق مردم ما بیش از اینهاست در صورتی که به لحاظ وسعت زیاد اجرای این پروژه ها برای این مناطق هزینه بر نیز است که این امر باعث کاهش بهره مندی مناطق محروم شهرستان شده است و انتظار است که ادارات کل استانی این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهند.

ایشان در ادامه با بیان اینکه سعی و تلاش بر این است که سهم شهرستان در بحث توسعه افزایش یابد تصریح کرد : بر اساس افزایش شاخص های توسعه سعی و تلاش گردید که اولویت برای اتمام پروژه های نیمه کاره و سپس پروژه های کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و نظر بر این است که اعتبارات به پروژه هایی تخصیص داده شود که آن پروژه قابل بهره برداری باشد و همچنین پروژه های مستمری که بعضی از دستگاه ها که مستلزم اعتبارات مستمر هستند اولویت بعدی توزیع اعتبارات سال ۹۸ است .

فرماندار سیاهکل مدیران شهرستان را سربازان نظام و خدمتگزاران بی منت مردم توصیف و تاکید کرد : مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان باید طوری برنامه ریزی نمایند که پس از تخصیص اعتبارات ، میزان شاخص های توسعه ای شهرستان افزایش یابد و سعی و تلاش ما نیز بر این خواهد بود که با توزیع اعتبارات در حوزه های فرهنگی ، راه ، بهسازی روستایی ، برق و گازرسانی و ارتباطات موجب افزایش توسعه ، عمران و آبادانی شهرستان شود.

وی به پیگیری های صورت گرفته در اجرایی شدن پروژه های پیشنهادی در سفر ریاست محترم جمهوری به استان گیلان اشاره و اظهار امیدواری نمود در بحث سد دیلمان و چهار بانده کردن جاده سیاهکل به بازکیاگوراب با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون بودجه شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم.