فرماندار سیاهکل: مداحان از سوق دادن فضای مداحی به فضایی سیاسی پرهیز کنند
فرماندار سیاهکل: مداحان از سوق دادن فضای مداحی به فضایی سیاسی پرهیز کنند

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ، جلسه هماهنگی تجمع کاروان پیاده جاماندگان از قافله زائران اربعین حسینی (ع) در فرمانداری سیاهکل برگزار گردید. محمود صوفی فرماندار سیاهکل در این جلسه اظهار داشت: جهان اسلام امروز با هجمه های دشمنان مواجه است و با مراسم اربعین حسینی (ع) […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ، جلسه هماهنگی تجمع کاروان پیاده جاماندگان از قافله زائران اربعین حسینی (ع) در فرمانداری سیاهکل برگزار گردید.

محمود صوفی فرماندار سیاهکل در این جلسه اظهار داشت: جهان اسلام امروز با هجمه های دشمنان مواجه است و با مراسم اربعین حسینی (ع) که یک قدرت است تحت عنوان قدرت نرم ، جهاد و دفاع نرم ، در مقابل این هجمه ها قرار گرفته است و عظمت اربعین باعث شکست توطئه های دشمنان گردیده است.

وی افزود : پیاده روی اربعین حسینی (ع) سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات و برکاتی برای مسلمانان و جوانان دارد و امسال به برکت اربعین حسینی (ع) با تدبیر و پیگیری مجموعه شهرستان ، سیاهکل دارای موکب مستقل و برای اولین بار تجمع کاروان جاماندگان اربعین در شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار سیاهکل در ادامه به اجتماع بزرگ و تاثیرگذار کاروان پیاده جاماندگان از قافله زائران اربعین حسینی (ع) در شهرستان اشاره و تصریح کرد: تجمع بازماندگان که به منظور بیان عشق و ارادت مردم مومن و ولایتمدار شهرستان به اهل بیت (ع) برگزار می گردد فرصت خوبی است برای دوستداران اهل بیت(ع) که امسال توفیق سفر به کربلا را نداشته اند و انتظار است که با رعایت نظم ، استفاده از مداحان بومی منطقه مورد توجه قرار گیرد و از سوق دادن فضای مداحی به فضایی سیاسی پرهیز گردد