فرماندار لاهیجان: موظف به حفظ و مراقبت از سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و دانشجویان هستیم
فرماندار لاهیجان: موظف به حفظ و مراقبت از سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و دانشجویان هستیم

فرماندار لاهیجان شیوع کرونا را از عامل های تفاوت و اهمیت سال تحصیلی جدید دانست و خاطر نشان کرد: واقعیت این است که این ویروس منحوس، کل دنیا را درگیر کرده اما ما وظیفه داریم تا سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و دانشجویان خود را حفظ و مراقبت کنیم. به گزارش لاهیج دیلم ، یونس محمودی […]

فرماندار لاهیجان شیوع کرونا را از عامل های تفاوت و اهمیت سال تحصیلی جدید دانست و خاطر نشان کرد: واقعیت این است که این ویروس منحوس، کل دنیا را درگیر کرده اما ما وظیفه داریم تا سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و دانشجویان خود را حفظ و مراقبت کنیم.

به گزارش لاهیج دیلم ، یونس محمودی روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس در دبستان شهید صدوقی لاهیجان افزود: علم رهایی بخش انسان ها از عالم تاریکی است.

وی با اشاره به اینکه علم باعث رهایی بشر از استعمار و استثمار می شود، گفت: دانش آموزان و دانشجویان ایرانی، بعد از انقلاب اسلامی تاکنون ثابت کردند که می توانند جایگاه های عالی علمی جهان را تصاحب کنند.

فرماندار لاهیجان با اعلام اینکه دستیابی ایرانیان به فناوری های جدید، موجب خشم رهبران آمریکا و اروپا شده است، خاطر نشان کرد: دانش آموزان ما می توانند با تربیت صحیح و پیروی از آموزش های معلمین و رهنمودهای اولیای خود، پله های رشد و تعالی را طی کنند.

محمودی تاکید کرد: همه پروتکل های ابلاغی ستاد مدیریت کرونا در تمامی سطوح مدارس، به دقت رعایت شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش لاهیجان نیز در این مراسم با اشاره به مدیریت هوشمند در مدارس برای مقابله با کرونا گفت: تولید محتوای علمی و تدریس در فضای مجازی از سوی معلمان با برنامه ریزی متناسب انجام خواهد شد.

بهرام بهروزی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان در مدارس، خاطر نشان کرد: از تمام انرژی، منابع و برنامه های در سطح مدارس شهرستان لاهیجان بکار گیری خواهیم کرد.

وی با اعلام شروع سال تحصیلی برای بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لاهیجانی، گفت: این شهرستان با ۱۷۱ مدرسه و ۹۵۱ کلاس درس با رعایت شدیدترین پروتکل های بهداشتی، میزبان دانش آموزان است.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت و با دو بخش مرکزی و رودبنه، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است