فرمانده انتظامي سیاهکل خبر داد: توقیف محموله قاچاق در اتوبان “سیاهکل به سنگر
فرمانده انتظامي سیاهکل خبر داد: توقیف محموله قاچاق در اتوبان “سیاهکل به سنگر

”فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۱ تن چوب قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در اتوبان “سیاهکل به سنگر” کشف شد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “حسین امیدخواه” با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق چوب اظهار داشت: قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است. وی گفت: […]

”فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۱ تن چوب قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در اتوبان “سیاهکل به سنگر” کشف شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “حسین امیدخواه” با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق چوب اظهار داشت: قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است.

وی گفت: ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق چوب، حین گشت‌زنی در اتوبان “سیاهکل به سنگر” به یک دستگاه کامیون حین تردد در این محور مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۱ تن چوب قاچاق کشف شد به تشکیل پرونده و معرفی متهم ۳۳ ساله در این راستا به مرجع قضائی اشاره کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: چوب‌های قاچاق به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد و کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ امیدخواه حفاظت از منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .