فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد: توقيف اينفینيتی قاچاق در “لاهیجان”
فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد: توقيف اينفینيتی قاچاق در “لاهیجان”

فرمانده انتظامي استان از توقيف يك دستگاه خودرو اينفینيتی قاچاق به ارزش ۱۴ ميليارد ريال در شهرستان “لاهیجان” خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ، سردار “عزيزاله ملكي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بر برخورد قاطع مجموعه انتظامي با برهم زنندگان امنیت اقتصادی تاكيد كرد و اظهار داشت: مقابله با قاچاق نیازمند همراهی و همكاري […]

فرمانده انتظامي استان از توقيف يك دستگاه خودرو اينفینيتی قاچاق به ارزش ۱۴ ميليارد ريال در شهرستان “لاهیجان” خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ، سردار “عزيزاله ملكي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بر برخورد قاطع مجموعه انتظامي با برهم زنندگان امنیت اقتصادی تاكيد كرد و اظهار داشت: مقابله با قاچاق نیازمند همراهی و همكاري همه مردم و دستگاه‌ها با پليس است.

وي در ادامه با بيان اينكه ماموران پلیس آگاهی شهرستان لاهیجان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو سواري اينفینيتی فاقد پلاک را مشاهده و جهت بررسی آن را متوقف كردند گفت: پس از بررسی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد اين خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی و قاچاق است.

فرمانده انتظامي استان گيلان از انتقال خودرو مورد نظر با هماهنگی تعزیرات حكومتي به پارکینگ خبر داد و بیان داشت: در اين رابطه متهم ۴۳ ساله براي سير مراحل قانوني به تعزیرات حكومتي معرفي و كارشناسان ارزش خودرو قاچاق را ۱۴ ميلیارد ريال برآورد كردند.

این مقام ارشد انتظامی در پايان به تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس براي پيشگيري از وقوع جرايم اشاره كرد و افزود: مبارزه با قاچاق از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامي است و پلیس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند