فرمانده سپاه لاهیجان: ۶۰ هزار خانوار لاهیجانی در طرح غربالگری شهید سلیمانی پایش می شوند
فرمانده سپاه لاهیجان: ۶۰ هزار خانوار لاهیجانی در طرح غربالگری شهید سلیمانی پایش می شوند

فرمانده سپاه لاهیجان با اشاره به اجرای طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی به منظور نقش آفرینی بسیج در مبارزه و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا بیش از ۲۰۰ گروه از بسیجیان به درب منازل حدود ۶۰ هزار خانواده شهرستان مراجعه خواهند کرد. به گزارش لاهیج […]

فرمانده سپاه لاهیجان با اشاره به اجرای طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی به منظور نقش آفرینی بسیج در مبارزه و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا بیش از ۲۰۰ گروه از بسیجیان به درب منازل حدود ۶۰ هزار خانواده شهرستان مراجعه خواهند کرد.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ۸دی ، سرهنگ محمد قدرتی، فرمانده سپاه لاهیجان با اشاره به اجرای طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان اظهار کرد: در راستای طرح شهید سلیمانی به منظور نقش آفرینی بسیج در مبارزه و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بیش از ۲۰۰ گروه از بسیجیان با هدف غربالگری، پایش سلامت و درمان مبتلایان به درب منازل حدود ۶۰ هزار خانواده شهرستان مراجعه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بسیج همواره پیشرو در عرصه خدمت رسانی و کارهای جهادی بوده است گفت: در راستای مبارزه با بیماری کرونا نیز از همان اوایل اسفند ماه از تولید ماسک، ضدعفونی معابر، کمک به کادر درمان، غربال گری تلفنی مرحله اول و ارائه بسته های کمک معیشتی به نیازمندان شهرستان همواره فعال بوده است.

فرمانده سپاه لاهیجان با اشاره به اینکه شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۷۱۷۶۳ برای واریز کمک خیرین و پیش برد هرچه بهتر کار در راستای مبارزه با بیماری کرونا گفت: در این طرح تمام دستگاههای اجرائی همکاری لازم را دارند و از شهروندان عزیز هم تقاضای همکاری ویژه با گروههای اعزامی را داریم