قاچاقچیان حين حمل موادمخدر غافلگير شدند
قاچاقچیان حين حمل موادمخدر غافلگير شدند

فرمانده انتظامي لاهيجان گفت: ۲ قاچاقچی موادمخدر در اين شهرستان دستگير و ۵ کیلوگرم ترياک در بازرسي از خودرو آنها كشف شد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “مجید نیکویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با بيان اينكه مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از […]

فرمانده انتظامي لاهيجان گفت: ۲ قاچاقچی موادمخدر در اين شهرستان دستگير و ۵ کیلوگرم ترياک در بازرسي از خودرو آنها كشف شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “مجید نیکویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با بيان اينكه مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با پليس است اظهار داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ با تمام توان و به صورت قاطع و قانوني برخورد مي‌كند.

وي افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع موادمخدر توسط افرادی در سطح شهرستان لاهيجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اضافه کرد: ماموران پاسگاه انتظامی پاسداران با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه ضمن اطمينان از صحت موضوع با تعقيب و مراقبت انجام شده و اشرافيت اطلاعاتي، ۲ متهم اين پرونده را در حال تردد با سواري ال۹۰ در یکی از روستاها شناسايي و خودرو آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی از كشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو قاچاقچیان خبر داد و گفت: قاچاقچیان ۲۳ و ۳۰ ساله دستگير و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نیکویی در پايان با تاكيد بر عزم جدي پليس در مبارزه با پديده شوم موادمخدر از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در حوزه موادمخدر را بلافاصله از طريق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.