كشف بیش از ۶ هزار برگ توتو در لاهیجان
كشف بیش از ۶ هزار برگ توتو در لاهیجان

فرمانده انتظامي لاهیجان گفت: ۶ هزار و ۱۰۰ برگ توتو “پيش‌بيني نتيجه فوتبال” در اين شهرستان كشف شد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس٬ در تشریح اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت گزارش مردمي مبني بر فعاليت متصدي يك واحد صنفي در امر توزيع برگه‌هاي توتو (پيش‌بيني نتيجه […]

فرمانده انتظامي لاهیجان گفت: ۶ هزار و ۱۰۰ برگ توتو “پيش‌بيني نتيجه فوتبال” در اين شهرستان كشف شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس٬ در تشریح اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت گزارش مردمي مبني بر فعاليت متصدي يك واحد صنفي در امر توزيع برگه‌هاي توتو (پيش‌بيني نتيجه فوتبال) در شهرستان لاهیجان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس امنيت عمومي با انجام تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كرده و با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان به كشف ۶ هزار و ۱۰۰ برگ توتو در بازرسي از اين قهوه‌خانه اشاره كرد و اذعان داشت: متهم ۵۲ ساله اين پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه این واحد صنفی پلمب شد تصریح کرد: اقداماتی نظیر پیش‌بینی نتایج فوتبال و قمار با فلسفه تولید منافات داشته و برای فعالیت‌های اقتصادی جامعه مشکل‌ساز خواهد شد.

سرهنگ جانعلي‌پور در پايان از شهروندان خواست٬ ضمن رعایت قوانین و مقررات در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.