لاهیجان با بیش از ۱۵۰ میلیمتر، رکورددار بارش های گیلان
لاهیجان با بیش از ۱۵۰ میلیمتر، رکورددار بارش های گیلان

طی ۴۸ ساعت گذشته ( از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه یکشنبه تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز ) لاهیجان با ۱۵۰ و سه دهم میلیمتر بارندگی رکورد دار بارش ها در استان گیلان بوده است. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا ،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان روز […]

طی ۴۸ ساعت گذشته ( از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه یکشنبه تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز ) لاهیجان با ۱۵۰ و سه دهم میلیمتر بارندگی رکورد دار بارش ها در استان گیلان بوده است.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا ،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پس از لاهیجان بیشترین بارش‌ها مربوط به رشت با ۱۴۹ میلیمتر، رودسر ۱۲۵ و هفت دهم میلیمتر، انزلی ۱۰۳ و هشت دهم میلیمتر بوده و منجیل، رودبار و جیرنده به ترتیب با دو دهم، چهار دهم و سه و دو دهم میلیمتر کمترین بارش‌های استان را طی مدت یاد شده به خود اختصاص داده‌اند.

مازیار غلامی به دمای استان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره و بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دما در منجیل با ۲۵ درجه سلسیوس و کمینه دما در جیرنده با ۱۰ درجه سلسیوس در استان ثبت شده است.

وی بیشینه دمای رشت مرکز استان گیلان را طی ۲۴ ساعت ۲۱ درجه و کمینه دما طی همین مدت را ۱۸ درجه سلسیوس عنوان کرد.

غلامی تصریح کرد: از امروز (سه شنبه) با تضعیف و خروج موج بارشی، کاهش ابر و روند افزایش نسبی دما تا پایان هفته جاری مورد انتظار است.

وی آسمان استان را برای امروز قسمتی ابری تا ابری، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، بتدریج کاهش ابر و برای چهارشنبه صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و افزایش نسبی دما پیش بینی کرد